Beantwoord

Is er een mb aanvuller van meer dan 1 GB?

  • 27 July 2019
  • 9 reacties
  • 858 Bekeken

Is er ook een mb aanvullen van meer dan 1 gb. Bijvoorbeeld 3 of 5 gb!?
icon

Beste antwoord door Johnny 28 July 2019, 04:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Nee, die is er niet. De maximale data die je kunt aanvullen door middel van een mb aanvuller is 1GB.
@Simpel Ik zou ook graag de optie willen krijgen om direct 2 GB of 5 GB aanvuller aan te schaffen.
Badge +8
Hallo @Leander & @paulboot ,

Zoals @Johnny hierboven al aangeeft is het bij Simpel alleen mogelijk om je databundel met maximaal 1 GB per keer aan te vullen.

Wellicht is het in de toekomst mogelijk om grotere bundels aan te schaffen.

Groet,

Youp

Dag Youp en anderen,

 

We zijn 11 maanden verder en de concurrenten van Simpel staan niet stil en bieden grotere MB aanvullers aan.

@simpel_marketing Wanneer kunnen we grotere MB aanvullers aanschaffen, dat zou een win-win situatie zijn ;-)

 

Groeten Paul.

 

Badge +3

Hi Paul, met een MB-aanvuller koop je eenvoudig extra MB's als je vaste internetbundel bijna op is. Zo kan je een korte periode waarin je meer internet nodig hebt dan je had verwacht voordelig overbruggen. Blijk je structureel meer internet nodig te hebben? Bij Simpel mag je op ieder moment je bundels gratis omhoog of omlaag aanpassen.
En zoals Youp al aangeeft, wie weet zullen we in de toekomst grotere MB-aanvullers aanbieden maar tot die tijd kan je gebruik maken van de MB-aanvullers die we momenteel aanbieden. Per maand/bundelperiode kan je er maximaal 10 bestellen. Mocht in de praktijk blijken dat je meer dan 10 MB-aanvullers per maand nodig hebt dan raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen. 

Dag Esmee,

Ik ben niet duidelijk geweest, mijn fout. Ik en anderen willen een grotere MB aanvuller één van 2 of 5 Gbyte voor een lagere prijs per Gbyte.

De marketing afdeling snapt wat kwantum korting voor een voordelen heeft voor zowel Simpel als voor de klanten.

Groeten Paul.

 

 

Badge +3

Dankjewel voor je suggestie Paul. We zijn altijd benieuwd naar de wensen van onze klanten. Ik zal je verzoek doorgeven.

 

Hi,

We zijn inmiddels weer een jaar verder. Ik krijg de indruk dat simpel bewust niets doet met deze wens. Blijkbaar is dit het verdienmodel voor simpel. 

Een extra reden om het abonnement dus ook bewust maar niet te verlengen. 

Korte termijn visie van simpel.

Hi @Rodney Schaap

Wat jammer dat je er voor kiest om het contract bij Simpel niet te verlengen. 

Wij zijn altijd benieuwd naar de wensen van onze klanten, echter is er tot op heden niet bekend over wanneer wij de MB-aanvullers zullen uitbreiden. 
Mocht hier meer over bekend zijn, dan brengen wij onze klanten hier direct van op de hoogte. 

Groet, 

Lisa

Reageer