Beantwoord

Maandelijkse MB’s verlaagd

  • 24 October 2019
  • 7 reacties
  • 397 Bekeken

Ik heb een sim-only abonnement van 2 jaar. Waar ik in het begin altijd 5 GB per maand kreeg, maar onlangs is het aantal mb’s per maand verlaagd van 5000 naar 4000. Mijn vraag is dus waarom het aantal mb’s  verlaagd is?

icon

Beste antwoord door Alexandra 28 October 2019, 11:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Haron04!

Welkom op onze Community. Je bundel passen wij niet zomaar aan gelukkig. Wel kan je maandelijks je bundel wijzigen bij Simpel, of na 1,5 jaar je abonnement verlengen. Als je verlengt dan krijg je hier ook een bevestiging van via e-mail. Een bundelwijziging vind je terug op je persoonlijke Mijn Simpel pagina.

Groetjes, Alexandra

Voor mij geldt dat precies ook zo.

sinds 2 maanden heb ik 4000mb ipv 5000mb.

hoe kan dat? 
 

Reputatie 4
Badge +8

Hoi @Hannekeluijkx,

Goed om te zien dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

Zoals mijn collega Alexandra hierboven aangeeft passen wij nooit en zonder jouw medeweten de bundel aan. Heb je onlangs wellicht een bundelwijziging gedaan of je abonnement verlengd? In die gevallen dien je namelijk een bundel te kiezen waarbij de gekozen bundel kan verschillen ten opzichte van de bundel die je al hebt.

Groetjes,

Phil

Hoi Philip,

 

ik heb niks gewijzigd in mijn abonnement, anders zou ik dat wel begrijpen.

 

mvg hann

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Hannekeluijkx,

Wil je in dat geval contact opnemen met onze klantenservice? Dan pakt één van mijn collega’s je abonnement erbij om te kijken wat er is gebeurd.

Groetjes,

Phil

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice dan?

 

Reputatie 3
Badge +8

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice dan?

 

Hier kun je contact opnemen met onze klantenservice: http://www.simpel.nl/contact

 

Groetjes,

Ilan

Reageer