Beantwoord

mb aanvuller is heel erg traag

  • 20 January 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Hi, ik heb nu al 3 mb aanvullers gekocht omdat ik thuis tijdelijk zonder internet zit. Maar hij doet het alleen goed op browser eerst kreeg ik op 4g geen whatsapp en Messenger berichten meer binnen. Nu doet whatsapp het af en toe wel op 4g maar alsnog traag of uren later krijg ik een bericht binnen. Daarna heb ik mijn account van whatsapp verwijderd ik dacht dat het aan het geheugen lag maar dit was niet het geval. Dus eigenlijk heb ik de aanvullers voor niks gekocht want de verbinding was zo traag alleen browser deed het en dat met geduld echt. Dus ik vroeg mij af hoe dit kan? Of is dit normaal als je mb aanvullers hebt.

icon

Beste antwoord door Noor 23 January 2023, 16:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Milika Slaats, dat is vervelend! 

Ik raad je in dit geval aan om een speedtest uit te voeren want je hoort natuurlijk met een normale snelheid te kunnen internetten. Het 4G van Simpel heeft een downloadsnelheid tot wel 75 Mbit/s en een uploadsnelheid van maximaal 10 Mbit/s. Mocht dit afwijken van de test dan wil ik je graag vragen om een screenshot van deze test naar ons op te sturen via het contactformulier zodat wij een onderzoek voor je kunnen opstartten. Daarnaast is het ook raadzaam om de simkaart in een andere toestel te testten om uit te kunnen sluiten en of dit wellicht door een toestel instelling wordt veroorzaakt. Wij ontvangen dan ook graag de type + merk toestel waarin je test hebt uitgevoerd. 

Groet, Noor 
Simpel

Reageer