Beantwoord

MB"s gaan snel op

  • 25 September 2021
  • 2 reacties
  • 1615 Bekeken

heeft iemand ook last van dat je hele bundel

opeens weg is? Ik ging vandaag even een paar minuten op mijn bundel tot ik opeens een bericht kreeg dat ik 80% had verbruikt van mn bundel. wat heel raar is want ik heb vaak zelfs nog over na een maand! en heb net nieuwe bundel gekregen. heel apart. dus ik dacht nou oke met 1300 mb overleef ik het misschien nog 2 minuten later krijg ik opeens weer een bericht met “je hebt 100% van je bundel gebruikt” nou dat vind ik apart. dat kan nooit! heeft iemand hier ook last van?

icon

Beste antwoord door Phil 27 September 2021, 12:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Wat voor telefoon heb je? Kun je iets vreemds vinden qua verbruik? Heb je iets gestreamed via Simpel i.p.v. Wi-Fi? 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @sannedggh,

Zeer begrijpelijk dat je meer inzicht in je verbruik wilt.

De 80 procent en 100 procent meldingen worden altijd uitgestuurd op het moment dat je die limieten bereikt. Daarom ga ik er vanuit dat je ook daadwerkelijk hebt verbruikt via het mobiele netwerk. Hoe snel je MB’s op gaan hangt af van wat je doet. Zo verbruik je met het laden van een foto bijvoorbeeld een stuk minder data dan bij het streamen van een filmpje of muziek. Via een datamanager krijg je meer inzicht in je verbruik. Vaak staat een datamanager al geïnstalleerd op je telefoon. Is dat niet het geval dan kan je daar een app voor downloaden. Een datamanager houdt bij wanneer je data verbruikt, hoeveel je verbruikt en via welk programma op je telefoon er verbruik plaatsvindt.

Groetjes,

Phil

Reageer