Beantwoord

Mobiele data en bellen werkt niet meer - geen service

Ik was een middagje weg, en kon iedereen bereiken , bellen , opnemen , en ik kon ook internetten, maar sinds die middag afgelopen is staat er Geen Service of Alleen noodoproepen en ben dus onbereikbaar en kan niemand bellen, en zonder wifi niemand bereiken of niks opzoeken. Heb de instellingen identiek zoals een kennis en daar doet 3g/4g het wel.
icon

Beste antwoord door Robert 8 april 2019, 11:25

Hi,

Welkom op onze community.
Als ik het goed begrijp is de simkaart dus plotseling gestopt met werken.
Wat je kan proberen is je toestel uitzetten en weer aanzetten en de simkaart testen in een ander toestel.
Mocht de simkaart het in een ander toestel wel doen, dan ligt het probleem in het toestel en moeten we daarnaar kijken.
Ervaar je in een ander toestel hetzelfde probleem, dan kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Groeten, Robert

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi,

Welkom op onze community.
Als ik het goed begrijp is de simkaart dus plotseling gestopt met werken.
Wat je kan proberen is je toestel uitzetten en weer aanzetten en de simkaart testen in een ander toestel.
Mocht de simkaart het in een ander toestel wel doen, dan ligt het probleem in het toestel en moeten we daarnaar kijken.
Ervaar je in een ander toestel hetzelfde probleem, dan kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Groeten, Robert

Reageer