Beantwoord

Onbeperkt data, wanneer komt dit eindelijk?

  • 18 August 2020
  • 9 reacties
  • 858 Bekeken

Wanneer bieden jullie onbeperkt data?

Het wordt tijd dat dit in het aanbod wordt opgenomen.

 

icon

Beste antwoord door Karin303 18 August 2020, 14:34

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @MLanghorst-simpel,

Bedankt voor je feedback.

Ik kan begrijpen dat je een grotere data bundel wenst, als je dit nodig acht. 

Op dit moment hebben we de Dubbele Data Dagen, als je kan verlengen, kan je hier gebruik van maken.

Wij hebben nog geen informatie over het aanbieden van onbeperkt internet. Wij staan bekend om onze kleine bundels voor een lage prijs, dit zal natuurlijk met de tijd veranderen. 

Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice om na te gaan of het nodig is om een grotere databundel te nemen.

Groet,

Mila

Dag Simpel, ik zie nu verschillende providers met onbeperkt data voor 20-25 euro. Er wordt door de Simpel website halsstarrig beweerd dat jullie simpelweg de beste service leveren. Toch levert jullie aanbod een ander beeld op: dat van een middenmoter die al jaren meehobbelt en niet inspeelt op de eisen van de markt nu.

Ik ben al jaren klant maar indien er geen verbetering optreedt (lees: een onbeperkte data bundel) zie ik mij genoodzaakt over te stappen. Deze tijden brengen andere behoeftes mee en Simpel laat mij als gebruiker daar helaas bij in de steek. Het gaat niet om een paar euro extra, maar om probleemloos te kunnen bellen en werken vanaf elke locatie. 

Met vriendelijke groet,

M. Langhorst

Idd, 

Simpel was spectaculair in stunten toen men begon. 

Nu de klanten binnen zijn, loopt men achteraan. 

6gb- 16€

Kom op dit, is al een tijdje, maar voor dat geld krijg je ziezo al 20gb elders

Paar € erbij en je hebt onbeperkt. 

En vergeet niet, de 7€ voor 1gb als je eroverheen gaat, daar word de winst gepakt natuurlijk. 

Elders is 5gb - 15€ bijkopen ook al een tijdje vrij normaal

Ik mag verlengen? Liever niet, kijk nu elders

 

Reputatie 6
Badge +9

Afwachten, TMobile  neemt Simpel over dus wie weet...

Nou wie zegt dat ik dat wil. Voor 20 euro is ook prima

Reputatie 6
Badge +9

Voor een dubbeltje kun je nu eenmaal niet op de eerste rij zitten.......Simpel is er vooral voor  de kleinere  abonnementen......Maar wie weet  als  TMobile  overneemt?

Zeker in deze tijd van remote werken is onbeperkt internet een optie die providers zouden moeten aanbieden!

Kom Simpel, denk eens mee met de klantbehoefte!

 

 

 

Het zou idd welkom zijn als dit wordt aangeboden.

Reputatie 6
Badge +9

Daar is niks over bekend....

Reageer