Beantwoord

verbruik

  • 2 September 2020
  • 5 reacties
  • 678 Bekeken

Sinds een aantal maanden is het Mb verbruik heel hoog met name Snachts gebruikt hij veel de WiFi assistent staat al uit het lijkt alleen erger te worden. Normaal 1gb verbruik nu 5gb.

 

wie weet een oplossing 

icon

Beste antwoord door Houscouss 4 September 2020, 14:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

mobiele gegevens kun je op je telefoon uitschakelen...die zet je alleen aan als er geen WiFi is

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Moniek,

Welkom op onze Community!

Balen dat het internetverbruik ineens hoger is. Het kan zijn bij sprake van een nieuw toestel dat nog niet de gewenst (internetbesparende) instellingen zijn doorgevoerd. In deze topic wordt wat dieper ingegaan hoe het nu zit met het verbruiken van internet, maar ook deze topic kan je wellicht wat meer wijsheid geven.

Groetjes,

Houssam

Reputatie 6

Dit is natuurlijk onzin @Houscouss.

Wanneer dit al een aantal maanden gebeurt dan kun je niet spreken over ineens. WiFi assistent  staat wordt al gesteld als uit.

De reactie van @Karin303  is veel beter.

@Moniek kun je wat meer informatie geven? Merk en type? Een smartphone heeft ingebouwd welke app hoeveel data heeft gebruikt. Zie je daar iets geks? Heb je een nieuw toestel sinds een paar maanden?

Van 1GB naar 5GB verbruik is wel veel.

Ik heb een iPhone 11 maar die heb ik al sinds december. Het bereik is de laatste tijd ook erg slecht van de 4g.

 

ik zou zelf niet weten waar het door komt

Reputatie 6

Je hebt dus geen gekke dingen gezien bij de apps(?). Heb je minder goed bereik thuis, op 1 of meerdere locaties? Binnen of buiten maakt dat verschil?

Het is hopelijk niet een grote update die niet slaagt en zich herhaalt.

Reageer