Beantwoord

Wil mijn abonnement opzeggen.

  • 19 March 2020
  • 5 reacties
  • 1191 Bekeken

Beste,

Ik wil mijn abonnement opzeggen en overal waar ik kom staat dat ik tel 088 100 5775 moet bellen. Dit nummer is nu niet in gebruik. Is er een andere weg die ik moet/kan bewandelen?

Alvast dank voor de reactie(s)
Gr Danny

icon

Beste antwoord door Snowboard 20 March 2020, 07:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

 

Ik wil mijn abonnement opzeggen en overal waar ik kom staat dat ik tel 088 100 5775 moet bellen. Dit nummer is nu niet in gebruik. Is er een andere weg die ik moet/kan bewandelen?

 

Hey @PSMDanny, je hebt het nummer niet helemaal goed:

Bellen

We zijn bereikbaar op 088 100 5757 (normaal tarief). Houd je ID-code bij de hand hebt zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.

 

 

 

Beste Houscouss,

Ga jullie niet echt verlaten (heb nog andere abonnementen bij jullie lopen en dat blijft ook zo) maar het ging hier om een sms module van een alarmsysteem welke wij niet meer hebben. Vandaar de stopzetting.

Ik ben inmiddels via facebook door één van jullie medewerkers (uitstekend) geholpen. Dank voor de navraag.

Gr Danny

Reputatie 2
Badge +7

Beste Danny,

Welkom op onze Community en wat jammer dat je ons gaat verlaten! :cry:

We zijn ook in deze hectische tijd nog steeds te bereiken. Het kan op momenten uiteraard wel drukker zijn waardoor een wachtrij wat langer is dan je van ons gewend bent. Is het contactformulier inmiddels verwerkt door een van onze medewerkers?

Groetjes,

Houssam

Dank Snowboard voor de info. Dit whatsapp nummer was ik om een of andere reden niet tegengekomen. Heb wel het contact formulier ingevuld en nu maar even wachten (ze de tijd gunnen in deze bizarre tijd) op een reactie.

Gr Danny

Reputatie 6

Je kunt bijvoorbeeld ook Twitter of Whatsapp gebruiken.

Alle contactinformatie.

Reageer