Beantwoord

Hoe te instellen MMS APN voor OnePlus 8T

  • 28 September 2021
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Beste leden,

 

Welke instellingen voor de APN kan ik gebruiken om een nieuwe APN in te stellen voor MMS messaging op mijn OnePlus 8t? Deze werkt namelijk momenteel niet.

icon

Beste antwoord door Snowboard 30 September 2021, 07:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Jelleburg,

Welkom op het forum!

Voor het versturen van MMS-berichten wordt doorgaans de reguliere internetverbinding van je telefoon gebruikt. Indien die verbinding in orde is, kan je ook MMS-berichten versturen via de berichten applicatie die op je telefoon staat. Voorwaarde is dan wel dat de APN van je internetverbinding goed ingesteld staat. Ik raad je aan om naar onze Toestelhulp-pagina te gaan en daar een merk en type telefoon te selecteren die aansluit bij het menu van jouw telefoon (de OnePlus 8T staat er namelijk niet tussen). Bij de categorie ‘Internet’ kan je vervolgens kiezen voor ‘handmatig instellen’ om de APN-instellingen van je telefoon te controleren, aan te passen of opnieuw in te stellen via een stappenplan.

Groetjes,

Phil

Reputatie 6

Mms wordt door geen enkele provider nog ondersteund. Simpel is gestopt in 2016.

Reputatie 4
Badge +8

Goede aanvulling @Snowboard, thanks. Ik verwoordde het denk ik wat ongelukkig.

Echt een MMS-service bestaat inderdaad niet meer. Het verzenden van multimedia verloopt via de berichten applicatie van de telefoon en voor de verzending van deze berichten wordt 3G en 4G gebruikt.

Reageer