Beantwoord

Mijn internet provider trined maakt gebruik van uitgaande smtp port 25 en deze wordt geblokkeerd door Simpel. Wat is de oplossing?

  • 25 July 2021
  • 2 reacties
  • 287 Bekeken

Mijn internet provider trined maakt gebruik van uitgaande smtp poort 25. Deze wordt door Simpel geblokkeerd. Wat is de oplossing? 

Kan ik alleen blijvend ontvangen en niet verzenden? 

Provider tele2 (vorige) blokkeerde geen poort 25. 

Hopelijk kan simpel me oplossing bieden, de klanten service in iedere geval al niet, die verwijzen naar internet provider. Aangezien tele2 ook T-Mobile is en Sompel ook. Lijkt mij dat de oplossing uitgaande smtp poort 25 van de lijst te halen??? 

 

Zie graag reacties tegemoet komen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 July 2021, 10:39

Bekijk origineel

2 reacties

Hi @Theovanduijnhoven

Zoals hierboven besproken zouden wij nagaan of Port 25 daadwerkelijk vanuit Simpel wordt geblokkeerd.

Er is een onderzoek gestart en er is geconstateerd dat je van de uitgaande smtp Port 25 inderdaad geen gebruik kan maken.
Sinds december 2019 zijn Simpel en T-Mobile gestopt met het aanbieden van deze dienst. 

Groet, 

Lisa

Hi @Theovanduijnhoven

Allereerst van harte welkom bij Simpel! 

Wanneer je gebruik wenst te maken van een e-mail account op je mobiele telefoon is het noodzakelijk om de juiste SMTP-server instellingen van jouw e-mailprovider in het toestel in te stellen. Ik heb dit voor de zekerheid even doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Zij zullen nakijken of deze dienst daadwerkelijk vanuit onze kant wordt geblokkeerd of dat de storing bij je internetprovider trined ligt. 

Ik kom er zo snel mogelijk op terug! 

Groet, 

Lisa

 

Reageer