F.A.Q.

Wat moet ik doen als mijn toestel niet op jullie toestelhulp pagina staat?

  • 13 February 2019
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wij proberen voor zoveel mogelijk telefoons een up-to-date handleiding op onze toestelhulppagina weer te geven.
Omdat Simpel zelf de toestellen niet levert hebben we voornamelijk handleidingen van de meest gebruikte toestellen zodat we de meeste klanten toch kunnen ondersteunen met hun toestel.
Mocht er echt een dieper probleem met het toestel zijn of als jouwtype telefoon er niet tussen staat is het altijd raadzaam om hiervoor contact op te nemen met de leverancier van het toestel.

3 reacties

Mijntoestel staat niet in toestelhulp en wil een gb bundel. toestel is Xiaomi Redmi Note 10

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Piet Stouten,

 

Vervelend dat jouw toestel hier niet tussen staat! 

 

Jouw probleem is mij een beetje onduidelijk. Wil je weten hoe je het internet inschakelt of wil je een MB-aanvuller aanschaffen? Dit laatste kun je op deze manier doen. 

In geval van het inschakelen van het internet kan dit op de volgende manier: Instellingen > Netwerk en internet > Internet > Tandwieltje > Vink ‘mobiele data’ aan.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reputatie 6

Mijntoestel staat niet in toestelhulp en wil een gb bundel. toestel is Xiaomi Redmi Note 10

@Piet Stouten 

Ik heb voor je meegekeken op toestelhulp. Bij merken staat in het oranje Mi, dat moet/mag je aanklikken.

Xiaomi Redmi Note 10

Ga naar internet handmatig instellen.

 

Reageer