Beantwoord

aanmelden mijn simpel lukt niet met mijn wachtwoord en gebruiksnaam

• 24 januari 2019
  • 1 reactie
  • 911 Bekeken

Ik probeer aan te melden voor mijn simpel. Ik heb al een een gebruikersnaam en wachtwoord opgegeven. Maar als ik hiermee probeer in te loggen geeft de pc aan dat er geen account is. Maar als ik aangeef dat ik een nieuw account wil aanmaken geeft de pc aan dat er al een account is. Ik zou een mail ontvangen moeten hebben om het account te activeren. Maar deze mail heb ik nooit ontvangen. Wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Marije06 29 januari 2019, 08:53

He Hanneke,

Nadat je een Mijn Simpel pagina hebt aangemaakt ontvang je je gebruikersnaam in je e-mail. Heb je dit ontvangen? Wellicht heb je een typefout gemaakt tijdens je bestelling waardoor je niet kan inloggen. De klantenservice heeft hier meer inzage in en kan je helpen met het wijzigen van je e-mailadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
He Hanneke,

Nadat je een Mijn Simpel pagina hebt aangemaakt ontvang je je gebruikersnaam in je e-mail. Heb je dit ontvangen? Wellicht heb je een typefout gemaakt tijdens je bestelling waardoor je niet kan inloggen. De klantenservice heeft hier meer inzage in en kan je helpen met het wijzigen van je e-mailadres.

Reageer