Beantwoord

account koppelen is mislukt, graag nu nieuwe account voor mijn zoon

  • 7 december 2019
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hallo,

Zojuist een abonnement voor mijn zoon afgesloten. Na het betalen kan je een account maken. Ik heb al een Simpel account en dacht: dan koppel ik het telefoonnummer van mijn zoon daaraan. Dus ik had mijn eigen account gegevens ingevoerd. Maar toen kwam ik natuurlijk in mijn eigen account omgeving terecht en nu weet ik niet hoe ik een account voor mijn zoon kan maken en dan zijn account/nummer aan de mijne kan toevoegen. Iemand een idee hoe dit te doen?

groet, Erika

icon

Beste antwoord door Joachiem 9 december 2019, 12:37

Hi Erika,

Bedankt voor je bericht op de Community. Je kunt gaan naar mijn.simpel.nl en daar kiezen voor ‘Ik heb nog geen account’ en  daar het e-mailadres en mobiele nummer opgeven die je bij het abonnement van je zoon hebt opgegeven. Mocht dit niet lukken? Dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice via simpel.nl/contact. Zij kunnen kijken wat er dan precies mis gaat en hebben meer mogelijkheden om hier indien nodig wat aan te doen.

Groetjes Joachiem
 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hi Erika,

Bedankt voor je bericht op de Community. Je kunt gaan naar mijn.simpel.nl en daar kiezen voor ‘Ik heb nog geen account’ en  daar het e-mailadres en mobiele nummer opgeven die je bij het abonnement van je zoon hebt opgegeven. Mocht dit niet lukken? Dan adviseer ik je om even contact op te nemen met onze klantenservice via simpel.nl/contact. Zij kunnen kijken wat er dan precies mis gaat en hebben meer mogelijkheden om hier indien nodig wat aan te doen.

Groetjes Joachiem
 

Reageer