Beantwoord

Afmelden reclame mailtjes Simpel

  • 8 November 2019
  • 12 reacties
  • 717 Bekeken

is het mogelijk om je af te melden voor elke vorm van reclame mailtje krijg steeds vaker mails van jullie waar ik geen belang bij heb vandaag ook weer 6 mailtjes over een hoesje met korting en dan ook nog eens alleen voor iPhones terwijl ik er geen heb en er ook niet 1 wil hebben 

icon

Beste antwoord door Joachiem 11 November 2019, 16:09

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi en welkom op de Community!

Als je reclame van ons ontvangt kun je je hiervoor afmelden door op de link te klikken onder in de e-mail zelf. Wat betreft serviceberichten verstuurd vanuit ons daar kun je je niet voor afmelden aangezien het belangrijk is dat je deze ontvangt.

Veel plezier hier en stel gerust nog een vraag!

Groetjes Joachiem 

hoi Joachiem,

Graag volgende keer eerst controleren en dan antwoorden :

onder aan het mailtje staat geen optie voor afmelden wat wel wettelijk gezien moet.

het ging over een korting via jullie bij leapp dus dat is geen service bericht maar toch echt reclame

en waarom 6 mailtjes 

Reputatie 2
Badge +8

@Vakman.nl als het reclame betreft zou er wel een link voor afmelden onder horen te staan. Kun je contact opnemen met de klantenservice via www.simpel.nl/contact? Dan kunnen we gelijk kijken hoe het komt dat er mogelijk 6 e-mails verstuurd zijn want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Groetjes Joachiem

ik heb al contact op genomen met simpel via de mail maar die reageren niet 

ook al geprobeerd te bellen maar alleen maar in de wacht

Reputatie 2
Badge +8

@Vakman.nl dat is vreemd, mijn collega’s zijn ook nu weer in de lijn en de e-mails worden volop beantwoord. Stuur eens een bericht via het contactformulier? https://www.simpel.nl/contactformulier

waar kan ik uitschrijven reclame emails. moet makkelijk kunnen. dat is dus niet zo. heb overal gezocht. dit hoort niet zo! klik op link en dan moet je inloggen op simpel.nl. daar moet je vervolgens zelf gaan zoeken en is niks te vinden. 

 

enkel dit k,un je uitzetten:

Tijd voor Simpel e-magazine

 

slecht!

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @TheRo ,

 

Je kan de instellingen voor e-mails via de Mijn Simpel pagina aanpassen onder “mijn gegevens”. Je kan hier het Tijd voor Simpel magazine aan- of uitzetten. 

 

Groet, Sanne

Sanne bedankt voor je reactie. Ik zou willen toevoegen dat een woord als  ‘magazine’ verwarrend werkt als daarmee de reclame e-mails van jullie wordt bedoeld. Ik zou aanraden om de e-mails: of een ander woord te geven of om het dan ook echt als een magazine te houden. 

Ik krijg regelmatig mailtjes van Simpel met het onderwerp: Tips & Tricks


de afmeld link onderaan deze mailtjes gaan alleen naar de site: mijn simpel en verder niets. 

 

ik heb in de mijn simpel app nieuwsbrieven ook uit staan. Maar toch blijf ik ze krijgen.

 

Hoe kom ik hier dan van af?

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Wouter,

Wanneer je de optie ‘Tijd voor Simpel e-magazine’ op Nee hebt staan zoals in de meegestuurde afbeelding, dan ontvang je van ons geen reclame. De serviceberichten kan je niet uitzetten, want deze zijn wij verplicht te versturen.

 

Groetjes,

Houssam

Hoi Houssam,

 

Ik heb de vinkjes precies zo staan als bij u. Dus Tijd voor Simpel E-Magaine staat op uit.

 

Tocht krijg ik mailtjes van u met handige tips en tricks. De afzender hiervan is: [email protected]

 

 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @wouterraves!

Dan staan zo te lezen de instellingen in ieder geval correct om geen nieuwsbrief te ontvangen. De berichtgeving omtrent de Tips en Tricks vallen onder serviceberichten, via die weg wordt, naast de Tips en Tricks, overige belangrijke informatie omtrent het abonnement gedeeld waardoor het niet mogelijk is om deze optie uit te schakelen.

Groetjes,

Phil

Reageer