Beantwoord

Mijn Simpel app na update niet werkzaam

  • 4 June 2020
  • 3 reacties
  • 462 Bekeken

op 27 mei nieuwe update…….werkt op mijn telefoon, maar niet op mijn ipad (IOS10.3.3) wil toch graag dat hij ook op mijn ipad werkt.  Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd..werkt niet.  Ipad uitgeschakeld..hielp ook niet. Denk dat er een update moet komen voor mijn al iets oudere ipad.

icon

Beste antwoord door Houscouss 5 June 2020, 15:58

Bekijk origineel

3 reacties

zelfde issue, app werkt sinds de update niet meer op ios 10.3. graag dit uit de compatibility van de app store halen, het is dan mogelijk de eerdere versie te installeren

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @heumenhans & @PPMJansen,

Welkom op onze Community!

Klopt het dat jullie een wit scherm krijgen te zien? Zo ja, dan komt dit inderdaad door de download van de laatste versie van de Mijn Simpel app. De oorzaak van het probleem is inmiddels wel al gevonden en hiervoor staat gepland dat er weer een nieuwe app update wordt uitgegeven per vandaag. Het kan tot 7 dagen duren voordat de update beschikbaar is (voor iedereen) via de App Store, dus uiterlijk tot en met 12 juni.

Groetjes,

Houssam

Hi Houssam, 

Dank voor je bericht. Nu je het zegt, ik krijg inderdaad kort een wit scherm voordat de app weer afsluit. Fijn dat de oorzaak ik gevonden en gewerkt wordt aan een oplossing. Ik houd de updates in de gaten om weer helemaal in controle te zijn van mijn kleine bundel.

Met vriendelijke groet en goed weekend

Paul

Reageer