Beantwoord

Beste verlengdeal?

  • 26 July 2020
  • 4 reacties
  • 422 Bekeken

Mijn moeder ontving een mail met de beste verlengdeal, haar abbo is nog 6 maanden geldig.

situatie nu: 100 minuten, 500 SMS, 250MB voor 2,50 euro
verlengdeal: 50 minuten, 500 SMS, 250 MB voor 2,50 euro en 2 maanden gratis.

wat dus betekent dat zij voor 5 euro korting de komende jaren 50 minuten per maand minder heeft ? (Op 2 jaar tijd zijn dat 1200 belminuten minder….) Ik zie niet wat daar de beste deal is ? Als ze niets doet Kan ze zolang ze wil het huidige abonnement houden.

kom op Simpel, dat kan beter voor trouwe klanten… Of niet ?

icon

Beste antwoord door Phil 28 July 2020, 11:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Beter het huidige abo houden en wachten tot er een beter aanbod komt.....

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Haab,

Welkom op de Community!

Bij het verlengen heb je de keuze uit verschillende bundels, de bundel van 4 GB + 1 GB blijkt de meest populaire keuze te zijn waardoor wij deze bundel hebben aangemerkt als de beste deal. Wij begrijpen ook dat lang niet iedereen die bundel nodig heeft waardoor je als verlengende en trouwe klant vaak een persoonlijke verlengkorting voorgeschoteld krijgt. Je kan er ook voor kiezen om op dit moment nog niet te verlengen en af te wachten tot de bundels meer naar wens zijn.

Groetjes,

Phil

Wij begrijpen ook dat lang niet iedereen die bundel nodig heeft waardoor je als verlengende en trouwe klant vaak een persoonlijke verlengkorting voorgeschoteld krijgt.


Dat is nu net mijn punt: persoonlijke verlengkorting. 50 minuten minder is inderdaad een korting, alleen niet van voordeel voor de trouwe klant…...

Groet, John.

Reputatie 2
Badge +7

Het verlengen van je abonnement, oftewel een nieuw contract afspreken, is uiteraard niet verplicht. Wanneer je niets doet, houdt je jouw huidige bundelvoorwaarden en heeft je abonnement een maandelijks opzegbare contract. In jouw geval is het nu niet voordelig om je abonnement te verlengen.Omdat je bij een nieuw contract instapt op een van de actiebundels die er op dat moment worden aangeboden, is het advies dus ook om (nu) niet je abonnement te verlengen. Wellicht is het met nieuwe actiebundels dan wel het overwegen waard om je abonnement te verlengen. Dit kan dan natuurlijk gewoon via je Mijn Simpel pagina onder het kopje: 'abonnement'.

Groetjes,

Houssam

Reageer