Beantwoord

bundels

  • 26 January 2023
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Is het voor jullie ( vaste klanten) ook zo vervelend dat die bundels die je kunt wijzigen minder aantrekkelijk zijn dan de bundels voor gloed nieuwe klanten?

De nieuwe klanten krijgen veel betere deals?

Hoe zit dit? 

 

icon

Beste antwoord door Charlie 27 January 2023, 14:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Manuela,

Welkom op onze community! 

We veranderen echter om de zoveel tijd van bundels. Ik kan je daarom niet garanderen en of deze huidige actie weer loopt tot de tijd dat je bij ons kan verlengen. 
Je kan hiervoor het beste jouw Mijn Simpel pagina in de gaten voor de actuele bundels die dan voor jou abonnement geldt. Daarbij geldt de voorwaarden betreft het verlengen voor elke bestaande klant bij Simpel. Er worden dus geen uitzonderingen gemaakt. . Nieuwe klanten kunnen eenmalig gebruik maken van een actie tarief, net zoals jij in het verleden toen je het abonnement hebt aangesloten en of verlengd.

Groet, Noor

Simpel

Dan gaan we afwachten.

Want als ik kan verlengen en die bundels zijn niet beter dan deze die nu open staan dan zijn jullie toch echt wel 1 klant kwijt.

En misschien wel meerdere na mijn mondelinge feedback naar andere toe.

 

Indd Edward ze hebben mooie  praatjes en overal wel weer aan antwoord op met een soort van oplossing voor hun..

 

Manuela je heb gelijk veel bla bla van hun kant wat krom is kletsen zei wel weer recht. Heb mijn abonnement nu 1/5 jaar en kreeg 8 MB inmiddels krijgen nieuwe klanten al 12 MB Grrrrr. Ga dus niet verlengen straks ik neem gewoon een nieuw abonnement.

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Manuela,

 

Allereerst welkom op de community! 

 

Simpel biedt de deals aan voor nieuwe en bestaande klanten die kunnen verlengen. Verlengen kan vanaf 6 maanden voor de einddatum. Daarbij maken wij wel een onderscheid tussen nieuwe en verlengende klanten, want de klanten die kunnen verlengen, krijgen daarbij een extraatje. We vergeten jullie zeker niet! 

Mocht je nog niet kunnen verlengen, dan kun je wel jouw bundel eventueel wijzigen met de beschikbare bundels die onder het kopje 'Bundel wijzigen' staan. Uiteraard ontvang je een bericht van ons wanneer je in aanmerking komt.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer