Beantwoord

contractnaam en adres wijzigen

  • 26 June 2021
  • 2 reacties
  • 478 Bekeken

Goede middag,

Ik zit met volgende probleem, Mijn contract staat nog op naam van mijn ex man, waar geen contact meer mogelijk is, als ik contractnaam wil wijzigen moet ik een kopie van zijn id hebben wat niet mogelijk is aangezien hij er niet wil aan meewerken, ik heb een nieuw simkaartje aangevraagd en die is naar het oude adres gestuurd dus die ga ik niet krijgen!

Mijn vraag is dan ook of het mogelijk is een nieuw simkaartje met nummerbehoud  naar mijn nieuwe adres te sturen aangezien hij niet wil meewerken om nieuw adres door te geven, kunnen jullie mij aub helpen ik weet niet meer wat ik moet doen,  ik heb geprobeerd een nieuw emailadres aan te vragen maar daarvoor moet ik weer het oude emailadres voor hebben en die heb ik niet en ga ik ook niet krijgen.

Ook heb ik geprobeerd een nieuw account aan te maken maar ook daar krijg ik te zien emailadres komt niet overeen met wachtwoord, heb ook hiervoor oude emailadres nodig!!

Wat kan ik wel doen om het nieuwe simkaartje te krijgen met nummerbehoud??

Alvast vriendelijk bedankt.

Linda van der roest

icon

Beste antwoord door Karin303 26 June 2021, 21:02

Bekijk origineel

2 reacties

Wat een super service van simpel,  ze hebben het opgelost en heel netjes.

Wat een top klandizie. 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi Linda,  

Het zou het beste zijn.in jouw geval.een heel  nieuw abonnement aan te schaffen met nieuw nummer.....op jouw eigen naam en adres. rekening en alle verdere gegevens..Als degene op wiens naam het contract staat niet wil meewerken is het onmogelijk omi iets te wijzigen....Je kunt gewoon ook een nieuw mailadres aanmaken bij bijvoorbeeld Gmail....en dat gebruiken voor een nieuwe eigen account bij Simpel ,

 

Reageer