Beantwoord

Data overschrijding?

  • 18 January 2019
  • 4 reacties
  • 837 Bekeken

Goedendag, ik heb twee berichten van Simpel gekregen dat ik met verschillende bedragen buiten de databundel ben, of ik wil bijbestellen en bijbetalen. Dataverbruik toont aan dat ik pas op de helft zit van mijn vastgestelde bundel, hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Astrid 1 April 2019, 16:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Mvi,

In deze topic is er al wat meer ingegaan op je vraag en vandaar dus daarin ook verder opgepakt.

Groetjes,

Houssam

En waarom komt hierop geen reactie? Hier namelijk hetzelfde. Mijn man en ik hebben allebei een abonnement bij simpel. Krijgen allebei een sms dat het plafond is bereikt. We gebruiken nooit 1GB per maand die we volgens de bundel tegoed hebben. Ook komen we nooit aan de belminuten. Zitten thuis op een uitstekend werkend wifinetwerk. De sms met de plafond waarschuwing vermeld ook niet,waar we dan teveel van hebben gebruikt. De verbruiksgegevens op mijn simpel geven,voor zowel internet als bellen,ruim voldoende tegoed aan. We hebben geen sms naar het buitenland gestuurd,want die moet je blijkbaar apart betalen. Hoe zit dat dan? En waar neem je contact op met de klantenservice? Ik bedoel daarmee dat je dan een echt mens aan de telefoon krijgt,of een mail kan sturen?
Reputatie 2
Badge +8
Hi @Ruudje1 & @Paulien,

Onze excuses. Het bericht is als topic binnengekomen en niet als vraag. Hierdoor hebben we er jammergenoeg overheen gekeken en er niet op gereageerd.
Op je Mijn Simpel pagina heb je onder het kopje ' verbruiksspecificatie' heb je inzage in je huidige verbruik. Hier zie je alle datasessies en belminuten staan. Vanuit de community hebben wij geen inzage in je klantgegevens waardoor ik geen specifiek antwoord op jullie vraag kan geven.
Wellicht helpt dit topic jullie al de goede richting in. Zo niet, staat onze klantenservice graag voor jullie klaar.

Groet, Astrid

Hi @Ruudje1@Paulien,

Onze excuses. Het bericht is als topic binnengekomen en niet als vraag. Hierdoor hebben we er jammergenoeg overheen gekeken en er niet op gereageerd.
Op je Mijn Simpel pagina heb je onder het kopje ' verbruiksspecificatie' heb je inzage in je huidige verbruik. Hier zie je alle datasessies en belminuten staan. Vanuit de community hebben wij geen inzage in je klantgegevens waardoor ik geen specifiek antwoord op jullie vraag kan geven.
Wellicht helpt dit topic jullie al de goede richting in. Zo niet, staat onze klantenservice graag voor jullie klaar.

Groet, Astrid

Ik vraag me af of je bij die verbruikspeceficaties ook kunt zien welke sites je hebt bezocht met je mobiele data? 

Reageer