Beantwoord

De mijn simpel app geeft wit scherm

• 5 februari 2019
  • 1 reactie
  • 2264 Bekeken

Beste mijn simpel ,
Er is al een aantal dagen iets mis met mijn mijn simpel app ... als ik hem open krijg ik wit beeld en zie dus niks . Ik heb ook geen update en het is vrij irritant aan het worden want ik wil zien hoeveel mb ik heb en nee dat kan niet via uw site want ik weet mijn inlog niet . Dus fix dit snel !

Mt vriendelijke groet : mvrJansen

icon

Beste antwoord door Astrid 5 februari 2019, 12:44

Hi Denice,

Goed dat je contact met ons opneemt!
We zijn druk bezig om het op te lossen, maar hebben wel een tussentijdse oplossing voor je!
De oplossing werkt vooral bij Android toestellen.
Sluit de app af (niet verwijderen) - Ga naar de instellingen in het toestel - Ga naar 'Apps' - Klik in de lijst op de Mijn Simpel app - Klik vervolgens op 'Opslag' - Hierna kies je voor 'Gegevens wissen' - Open hierna de app opnieuw.
Na deze stappen krijg je weer een inlogscherm te zien en kan je de app weer gebruiken.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Denice,

Goed dat je contact met ons opneemt!
We zijn druk bezig om het op te lossen, maar hebben wel een tussentijdse oplossing voor je!
De oplossing werkt vooral bij Android toestellen.
Sluit de app af (niet verwijderen) - Ga naar de instellingen in het toestel - Ga naar 'Apps' - Klik in de lijst op de Mijn Simpel app - Klik vervolgens op 'Opslag' - Hierna kies je voor 'Gegevens wissen' - Open hierna de app opnieuw.
Na deze stappen krijg je weer een inlogscherm te zien en kan je de app weer gebruiken.

Groet, Astrid

Reageer