Beantwoord

Hoe kom ik erachter wat mijn ontgrendelings-pin SIM Netwerk is?

  • 17 January 2019
  • 4 reacties
  • 4146 Bekeken

ik probeerde mijn simkaart in een oude telefoon , omdat mijn nieuwe telefoon kapot is . En nu geeft die aan van vul in je ontgrendeling pin SIM net werk
icon

Beste antwoord door Astrid 18 January 2019, 13:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Criola Pereira,

 

Vervelend dat de pukcode niet gepakt wordt!

 

Het helpt wel eens om het toestel opnieuw op te starten. Controleer vervolgens of je de juiste pukcode invoert, die je via de Mijn Simpel pagina > Sim & Instellingen kunt inzien. Het is vervolgens belangrijk om een nieuwe pincode in te stellen die je NIET eerder hebt gebruikt. Je kunt bijvoorbeeld de datum van je verjaardag als pincode gebruiken, jouw postcode, geboortejaar, etc.

 

Hopelijk lukt het met deze tips wel om het toestel te ontgrendelen!

 

Groet, Charlie

Simpel

Heb me telefoon perongeluk geblokkeerd en nu vraagt het me pukcode heb me pukcode ingevuld en dan vraagt het om nieuwe pincode te maken dat doe ik en dan vraagt het om het nog een keer het zelfde pincode in te vullen dat doe ik en dan zeg het dat de code niet juist is naar meer dan 5 keer proberen nog steeds niets heb nieuwe wachtwoord geprobeerd te maken maar krijg geen email heb de app ook gedownload maar het stuurt me telefoon de code

Reputatie 2
Badge +8
Al geprobeerd 0000? Dat is veelal de standaard.

Net als bij je bank kan alleen jij eigenlijk de pincode weten, maar die weet je niet meer zeg maar.

Na 3 keer de verkeerde pincode heb je de puk-code nodig, je telefoon vraagt dan daarnaar, en die staat op jouw mijn Simpel, simkaart en instellingen.

Na die te hebben ingevoerd kun je een nieuwe pincode aanmaken, goed bewaren.

Op klantenservice als zoekopdracht gebruiken pukcode dan komen 2 info opties zichtbaar, lees die even door.


@purelaz Wat bij deze melding ook vaak voorkomt is dat je toestel niet simlock vrij is. Heb je al eerder een simkaart van Simpel in dit toestel gedaan?
Mocht dit het niet zijn, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Reputatie 6
Al geprobeerd 0000? Dat is veelal de standaard.

Net als bij je bank kan alleen jij eigenlijk de pincode weten, maar die weet je niet meer zeg maar.

Na 3 keer de verkeerde pincode heb je de puk-code nodig, je telefoon vraagt dan daarnaar, en die staat op jouw mijn Simpel, simkaart en instellingen.

Na die te hebben ingevoerd kun je een nieuwe pincode aanmaken, goed bewaren.

Op klantenservice als zoekopdracht gebruiken pukcode dan komen 2 info opties zichtbaar, lees die even door.

Reageer