F.A.Q.

Hulp bij inloggen op de Mijn Simpel-app

  • 8 July 2021
  • 6 reacties
  • 7519 Bekeken
Hulp bij inloggen op de Mijn Simpel-app
  • Anonymous
  • 0 reacties

Probeer jij in te loggen op jouw Mijn Simpel account, maar wil dit niet lukken? Kijk dan hieronder voor de meest voorkomende oorzaken én oplossingen van het probleem.

 

Combinatie gebruikersnaam en wachtwoord klopt niet

Weet je je wachtwoord niet meer? Geen paniek, via de knop ‘inloggegevens vergeten’ ontvang je een e-mail met een link waarmee je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Gebruikersnaam vergeten? Klik dan eveneens op de knop ‘inloggegevens vergeten’. Je gebruikersnaam wordt namelijk vooraf ingevuld als je via de link in de e-mail op de pagina landt waar je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Let op! Op sommige telefoons is het lettertype van de ingevulde gebruikersnaam heel lichtgrijs. Zorg ervoor dat je er niet overheen typt, maar voer alleen een nieuw wachtwoord in het veld eronder in.

 

Oud wachtwoord opgeslagen

Het is mogelijk dat je browser een oud wachtwoord heeft opgeslagen. Typ je wachtwoord daarom handmatig in het veld, zodat je zeker weet dat je je huidige wachtwoord gebruikt. Weet je niet zeker wat je nieuwste wachtwoord zou moeten zijn? Vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan via de knop ‘inloggegevens vergeten’, omdat je account na 3 verkeerde pogingen tijdelijk (1 uur) geblokkeerd wordt.

 

‘Probeer het later nog eens’

Krijg je de melding dat je te snel was en het later nog eens kunt proberen? Wacht dan een uur en vraag daarna een nieuw wachtwoord op via de knop ‘inloggegevens vergeten’. Als je 3 keer de verkeerde gebruikersnaam en/of een verkeerd wachtwoord invult wordt je account namelijk tot maximaal een uur geblokkeerd vanwege veiligheidsmaatregelen, ook als je daarna de goede combinatie invoert.

 

Geen invoerveld

In de meeste gevallen komt dit doordat het lettertype op je telefoon te groot staat ingesteld of als het scherm van je telefoon relatief klein is. Controleer de fontsize en stel deze in op 100%. Vervolgens kun je omhoog scrollen.

 

Paars/wit scherm

In dit geval is het downloaden van de app vanuit de store vaak niet helemaal goed gegaan. Verwijder dan de app en installeer deze opnieuw.

 

Mocht het nog niet opgelost zijn, laat hieronder dan weten wat je hebt geprobeerd en waar je nu tegenaan blijft lopen. We helpen je dan zo spoedig mogelijk verder!


6 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Cor van Rossum

Dat is gek! Ben je wel ingelogd op het juiste abonnement? 

 

Je kan via onze website onder het kopje 'Wachtwoord en / of gebruikersnaam vergeten?' een reset link opvragen voor jouw inloggegevens.
Bij voorkeur kan je dit opvragen met het klantnummer. Het klantnummer vind je terug in onze e-mailcommunicatie.

Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Groet, Noor
Simpel

 

Ik krijg als ik inlog ondanks nieuwe invulnamen krijg ik facturen uit 2017 te zien.

Graag facturen zichtbaar maken

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Criola Pereira,

 

Vervelend dat je problemen ervaart met het inloggen!

 

Het kan zijn dat je geen e-mail krijgt, omdat er een verkeerd e-mailadres bij ons bekend is. Je kunt dit wijzigen door dit formulier in te vullen. 

Zodra mijn collega's het e-mailadres hebben gewijzigd, wat per e-mail wordt bevestigd, kun je opnieuw een wachtwoord reset opvragen, die dit maal wel binnen zou moeten komen.

 

Indien je er nog niet uitkomt, kun je het beste even onze klantenservice contacteren.

Hopelijk is het toestel snel weer ontgrendeld!

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik kan niet inloggen, kan geen wachtwoord of gebruikers naam veranderen,krijg geen email en kan niet op me telefoon want het vraagt mijn puk code heb van alles geprobeerd het lukt niet heb ook de app gedownload maar het stuurt me telefoon een code 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Jan Borgonjen,

We beschikken niet over een chatfunctie bij de klantenservice. Wel kan je ons via verschillende social media kanalen bereiken, dat lijkt soms een beetje op chatten. Afhankelijk van de drukte kan de reactietijd van mijn collega's verschillen. Via onze contactpagina zie je alle manieren van contact.

Groetjes,

Phil

Ik was aan het chatten met jullie maar kreeg geen reacties meer

Reageer