Beantwoord

Ik wil hetzelfde abonnement verlengen

  • 30 December 2019
  • 6 reacties
  • 557 Bekeken

Mijn abonnement loopt over twee maanden af. Nu heb ik bellen internet en sms 5 gigabyte voor €10,- per maand maar de nieuwe aanbieding is 4 gigabyte per maand. Ik wil eigenlijk de huidige aanbieding behouden voor €10,- de 5 gigabyte. Wat gebeurt er als ik het abonnement gewoon door laat gaan?

icon

Beste antwoord door Alexandra 31 December 2019, 12:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Badge +7

Hoi @Gerold ten Westenend 

Fijn dat je het nieuwe jaar weer voor Simpel kiest! Je kunt er inderdaad voor kiezen om te verlengen met jouw huidige abonnement 5GB internet, onbeperkt bellen en 500 sms voor €10,-. Je krijgt dan de eerste 2 maanden je abonnement gratis en voor niets. Wil je liever vogelvrij blijven, dan hoef je niets te doen. Het abonnement loopt door zoals je gewend bent, tegen dezelfde prijs en voorwaarden. Het abonnement blijft dan maandelijks opzegbaar.

Beste wensen voor 2020!

Groetjes, Diana

Dank je wel Snowboard voor je bericht. Voor jou zeker ook de beste wensen voor dit jaar en dat het maar zeker weer goed mag worden. 

@Alexandra ik wil mijn huidige abonnement gewoon  zoals het is inclusief de 5 gig voortzetten zonder gebonden te zijn. Wil je me hier van op de hoogte stellen aub.

 

Groetjes, Gerold

Reputatie 6

Behalve dat @Alexandra  volgens mij je vraag niet goed genoeg heeft gelezen stuurt ze ook een verkeerde link. De inlog pagina van Insided.

 

Je abonnement loopt niet gewoon door maar eigenlijk sluit je bij verlengen een nieuw abonnement af. Je legt je weer (voor 2 jaar) vast.

Kijk even op jouw mijn Simpel tabblad abonnement, verlengen, dan vindt je alle informatie. Je krijgt nu 5GB bij het €10,- abonnement, 2 maanden gratis.

Verlengen was eerst ongunstiger door minder GB bij €10,-

De beste wensen voor 2020!

Alexandra, dus mijn abonnement gaat gewoon verder met 5 gigabyte mbs?

Reputatie 2
Badge +8

Hai Gerold! Wat leuk dat je wilt verlengen :)

De aanbieding is aangepast, check ook dit bericht.

Groetjes, Alexandra

Reputatie 6

Wanneer je niks doet houd je wat je hebt met dezelfde kosten. Je abonnement wordt maandelijks opzegbaar.

Reageer