Beantwoord

Ik wil mijn abonnement beëindigen

  • 20 November 2019
  • 2 reacties
  • 862 Bekeken

K ben al jaren klant bij simpel. En volgens mij word het automatisch verlengd???  K heb alleen sommige dingen aangepast omdat het volgens mij rond vorig jaar december afliep... Maar om een lang verhaal kort te maken.  Omdat het automatisch word verlengd, moet ik nu tot 2021 wachten om mijn abonnement te beëindigen!!??,   waar is voor mij dan de maand opzegtermijn??  Ik krijg alleen maar te horen dat ik moet wachten tot 2021,   ik zal ook tegen mensen zeggen dat ze er goed over na moeten denken, want voor je het weet zit je met dit probleem 

icon

Beste antwoord door Tess 22 November 2019, 11:59

Bekijk origineel

2 reacties

Als je dus je bundel wijzigd, verleng je dus ook je abonnement? Vind beetje raar hoe en wat, 

Badge +8

Hi en welkom op onze community!

Wanneer je een bundelwijziging doorvoert verleng je je abonnement niet. Je einddatum blijft dan hetzelfde en is je abonnement vanaf die datum maandelijks opzegbaar.
Mocht je gekozen hebben voor een nieuwe actie en je abonnement verlengt hebben ben je een verlenging aangegaan voor een nieuwe contractperiode.

Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met onze klantenservice om na te gaan wat er precies gebeurd is.

Groetjes Tess

Reageer