Beantwoord

inloggen lukt niet

  • 16 July 2021
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

Mijn kinderen hebben net als mij een simpel abonnement. 

Hun account staat op mijn email adres. 

Nu kan ik op hun telefoon niet in hun simpel app komen. Hij kent hun inlog gegevens niet. Als ik.dan nieuwe aanvraag via hun naam en telefoonnummer krijg ik een mail in mijn inbox. Als ik dan een nieuw ww instel word ik door gestuurd naar mijn eigen simpel app en niet naar die van hun.

 

Ik weet niet hoe ik hun gegevens zo kan aanpassen dat zij hun eigen app kunnen om naar hun verbruik te kijken

icon

Beste antwoord door Mila 19 July 2021, 15:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Anne2711,

Welkom op onze community en leuk om te lezen dat zowel jij als jouw kinderen Simpel klanten zijn! 

Vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de Mijn Simpel pagina's van je kinderen. Het is in ieder geval wel goed dat je de inloggegevens kan wijzigen. Omdat je aangeeft dat, na het wijzigen van het wachtwoord, je doorgestuurd wordt naar je eigen account is het belangrijk dat je eerst uitlogt van je persoonlijk account (deze wordt automatisch opgeslagen). Nadien zou je wel met de inloggegevens van elk account kunnen inloggen.

Als je het wachtwoord niet hebt kunnen wijzigen, is mijn advies om via een incognito venster de herstellink te openen, zodat je zeker weet dat er geen andere gegevens opgeslagen zijn. 

Mocht dit niet helpen, is mijn advies om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we aan de hand van je gegevens, met je meekunnen kijken.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer