Beantwoord

Korting voor bestaande klanten

  • 23 January 2019
  • 3 reacties
  • 1002 Bekeken

Waarom krijgen trouwe abonees van simpel geen half jaar hun abonoment voor 1 euro.
icon

Beste antwoord door Astrid 23 January 2019, 20:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
6 maanden voor de einddatum van je abonnement kan je via je Mijn Simpel pagina verlengen en zo gebruik maken van de actie die dan geldt. Simpel zorgt ervoor dat er altijd een leuke aanbieding is waar je gebruik van kan maken. Op die manier kunnen zowel nieuwe klanten als trouwe klanten profiteren van een leuke actie! Via je mijn Simpel pagina kan je kijken of je je abonnement al kan verlengen en nog gebruik kan maken van de eurokrakers. Dit zie je onder het kopje 'abonnement', als je kan verlengen staat er een groene knop met 'nu verlengen'.
Badge

Zit in zelfde schuitje.

Kan verlengen, 4+4Gb. Op zich niks mis mee, maar hier zitten we in dezelfde situatie als bv bij tijdschriften, nieuwe klanten kunnen kiezen uit een trits van kado's. Oude klanten zoeken het maar (niet) uit.

Bij Simpel dus ook. Oude en nieuwe klanten hetzelfde aanbod.

Waarom zit er voor bestaande klanten niet iets extra's in?

Reputatie 2
Badge +8

Hi @PaulMes,

Ik kan begrijpen dat ook jij hier gebruik van wenst te maken. Wij proberen continue met nieuwe en aantrekkelijke aanbiedingen te komen voor nieuwe- en bestaande klanten. Hier kunnen de trouwe klanten natuurlijk ook gebruik van maken, mits ze de mogelijkheid hebben tot verlengen. 

Zoals mijn collega Astrid aangaf, kan je al 6 maanden vóór einddatum van je contract verlengen en vind je deze optie terug onder het kopje ‘abonnement’ op je Mijn Simpel pagina. 

Groet,

Mila

Reageer