Beantwoord

Login Mijn Simpel via IOS App

  • 4 februari 2019
  • 1 reactie
  • 292 Bekeken

Vandaag is mijn Simpel abonnement geactiveerd. Alles werkt goed, behalve inloggen via Mijn Simpel app op iPhone (IOS 12.1.2, MijnSimpel 1.3.0). Inloggen via windows PC gaat goed, maar via app niet ("ongeldige combinatie username en wachtwoord"). Wachtwoord aantal malen gewijzigd, maar inloggen met app blijft onmogelijk. Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Astrid 5 februari 2019, 12:18

Hi Theo,

Vervelend dat je niet kan inloggen op je Mijn Simpel app! Heb je de app een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Wat ook kan helpen is de nieuwste software update installeren. Mocht beide tips niet helpen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Zij kunnen een aantal stappen met je doornemen om te kijken waar het misgaat.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Theo,

Vervelend dat je niet kan inloggen op je Mijn Simpel app! Heb je de app een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Wat ook kan helpen is de nieuwste software update installeren. Mocht beide tips niet helpen, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Zij kunnen een aantal stappen met je doornemen om te kijken waar het misgaat.

Groet, Astrid

Reageer