Beantwoord

Mijn simpel account bestaat al maar voor ander telefoonnummer

  • 15 February 2019
  • 2 reacties
  • 1250 Bekeken

Badge
Ik wil graag mijn simpel gebruiken maar deze bestaat al voor mijn nummer en email adres.
Ik heb destijds voor mijn vader een simpel abbo afgesloten met mijn email adres en mijn mobiele telefoon nummer als secundair telefoonnummer.
Nu ben ik sinds 14-2 zelf overgestapt naar simpel met nummerbehoud en kan ik geen mijn simpel account voor mijn eigen nummer aanmaken omdat deze al bestaat.
Wat is de oplossing? want ik wil graag wat gegevens wijzigen in mij eigen account.

mvg

Peter
icon

Beste antwoord door Astrid 18 February 2019, 10:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Peter,

Je kan voor elk abonnement een Mijn Simpel pagina aanmaken, dit doe je met de combinatie van je 06-nummer en e-mailadres dat bij ons bekend is. Het kan zijn dat je voor hetzelfde e-mailadres, maar voor een ander 06-nummer, al een Mijn Simpel pagina hebt. Wanneer je laptop automatisch wachtwoorden opslaat, kan het zijn dat je hierdoor geen nieuw account kan aanmaken. Om alsnog een Mijn Simpel pagina aan te maken, adviseer ik je om de cookies te verwijderen en de cache te legen. Lukt het dan nog niet? Dan adviseer ik je, zoals @Snowboard aan heeft gegeven, telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.

Groet, Astrid
Reputatie 6
Omdat dit een openbaar forum is waar Simpel medewerkers geen inzage hebben in jouw persoonlijke gegevens kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Scheelt je i.i.g. een stukje tijd.

Reageer