Beantwoord

Mijn Simpel account maken

• 27 januari 2019
  • 1 reactie
  • 779 Bekeken

Hallo allemaal,

ik wil een account maken maar het lukt niet.
ik krijg steeds een melding dat de gebruikersnaam/emailadres niet overeenkomt met het telefoonnnummer.
maar ik heb nog nooit eerder een account aangemaakt.

wie kan mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Astrid 28 januari 2019, 13:20

Hi Paul,

Gebruik je hetzelfde e-mailadres als je bij de bestelling hebt gebruikt?
Zo niet, adviseer ik je om je e-mailadres te laten wijzigen via de klantenservice. De wijziging kan je doorgeven via het contactformulier met het onderwerp 'wijzigen persoonlijke gegevens'. We vragen je om zowel je oude als nieuwe e-mailadres in het bericht te zetten en een kopie van je legitimatie bij te voegen. De klantenservice zal je e-mailadres zo snel mogelijk wijzigen.
Gebruik je wel hetzelfde e-mailadres? Neem dan voor de zekerheid contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken wat er precies misgaat.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Paul,

Gebruik je hetzelfde e-mailadres als je bij de bestelling hebt gebruikt?
Zo niet, adviseer ik je om je e-mailadres te laten wijzigen via de klantenservice. De wijziging kan je doorgeven via het contactformulier met het onderwerp 'wijzigen persoonlijke gegevens'. We vragen je om zowel je oude als nieuwe e-mailadres in het bericht te zetten en een kopie van je legitimatie bij te voegen. De klantenservice zal je e-mailadres zo snel mogelijk wijzigen.
Gebruik je wel hetzelfde e-mailadres? Neem dan voor de zekerheid contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken wat er precies misgaat.

Groet, Astrid

Reageer