Beantwoord

Mijn Simpel App - Lettergrootte

  • 23 February 2019
  • 1 reactie
  • 344 Bekeken

HELLPPPP

Even een vraag!Ik ben een maandje geleden klant geworden bij simpel. Het probleem is echter dat ik slechtziend ben en dat ik daardoor een groter lettertype en spraak op mijn telefoon gebruik. Nu is het probleem dat dit grote lettertype niet goed door de app wordt overgenomen en waardoor alle letters dor elkaar heen staan en het niet goed leesbaar meer is. Nu heb ik geprobeerd om de letters kleiner te zetten maar hierdoor is het voor mijnzelf niet meer leesbaar. Nu heb ik geen inzicht meer in mijn verbruik (en als grootgebruiker is dat pittig lastig). Ik wil gewoon inzicht hebben in mijn kosten maar spraak op de iPhone werkt ook niet in de simpel app. Wat moet ik nu?

Ik heb gedacht mijn abonnement op te zeggen en las dat hier nog een proeftijd aan zat maar ik denk dat deze dan al verlopen is omdat ik nog een maand opzegtermijn had bij mijn oude provider. Ik heb nu geen zicht meer in mijn kosten omdat de site een lastig contrast heeft (paars op wit) Ik las iets over je contract op iemand anders zijn naam zetten. kan dit een optie zijn? hoe werkt dit en hoe vind je daar gegadigden voor? Het is jammer want Simpel leek me een zeer goede provider maar om nu nog 23 maanden zonder telefoon te zitten is wat overdreven 😞
icon

Beste antwoord door Robert 25 February 2019, 10:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +9
Hi,

Dat is inderdaad een vervelende situatie.
Ik kan vanuit de community niet bij je gegevens, maar als je contact opneemt met onze klantenservice, dan kunnen we je gegevens erbij pakken.
We kunnen dan samen even kijken wat voor opties er zijn. Wat je wel alvast kan is via de browser inloggen op je Mijn Simpel account.
Dat kant door op je iPhone naar je browser (Safari) te gaan en daar in de adres balk mijn.simpel.nl in te typen.
Omdat het lettertype van je telefoon wel groter zijn ingesteld zullen de internetpagina's in je browser ook met een groter lettertype worden weergegeven.
Mocht dat ook niet werken is het in je browser ook mogelijk om in te zoomen.
Hopelijk kan je hiermee uit de voeten. ;)

Groeten, Robert

Reageer