Beantwoord

Mijn tegoed & verbruik huidige periode komt niet overeen met specificatie

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 604 Bekeken

Ik heb net een nieuwe sim aangeschaft.
Mijn tegoed & verbruik huidige periode geeft aan dat ik 217 mb over heb van 250 mb. Wat mij verbaasde.
Ik heb helemaal geen gebruik van gemaakt heel even aangezet om te kijken of data werkt.
In de specificaties zie ik dat er totaal 1.01 mb is gebruikt. dat klopt dus wel.
Wat is hier aan de hand. Het is een sim voor mijn zoon. Dan moeten alle gegevens wel betrouwbaar zijn.
icon

Beste antwoord door Sanne 23 September 2019, 12:25

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8
Hi Enci,

Welkom op onze community!

Via deze weg kunnen wij jouw gegevens niet inzien, ik wil je aanraden om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij precies kunnen zien hoe het met jouw verbruik zit.

Wij horen graag van je.
Groetjes, Tess
Reputatie 3
Badge +7
Goedemorgen,

Mijn collega heeft al aangeraden om even contact met ons op te nemen. Ik wilde nog even wat toevoegen voor wie dit leest en denkt, goh dat komt bij bekend voor.

Op de voorpagina van Mijn Simpel zie je het huidige tegoed van deze maand. Deze is altijd accuraat op het moment dat je de pagina opent. Onder de verbruiksspecificatie kan het het verbruik van de huidige maand inzien. Dit is verbruik wat is afgesloten, dat wil zeggen niet meer actief is. Ben je op dat moment een gesprek aan het voeren? Dan zie je het gesprek pas terug als je hebt opgehangen.

Internet wordt in het verbruik weergeven als de datasessie is afgesloten. Weet je niet zeker of je nog actieve datasessies hebt? Bij de meeste smartphones kan je inzien welke apps op dit moment open staan. Ik adviseer deze regelmatig af te sluiten. Verder kan je de telefoon een keer opnieuw opstarten. Alle nog actieve sessies worden daarmee ook afgesloten. Na korte tijd wordt dit in het verbruik bijgewerkt.

Alles afgesloten, maar toch nog een verschil in verbruik? Dan raden we inderdaad aan om even contact met de klantenservice op te nemen. Dan kijken we mee in het verbruik.

Groetjes, Sanne

Reageer