Sticky

Nieuwe versie Mijn Simpel-app beschikbaar in Apple Store en Google Play Store!

• 29 april 2021
  • 0 reacties
  • 817 Bekeken
Nieuwe versie Mijn Simpel-app beschikbaar in Apple Store en Google Play Store!
Reputatie 3
Badge +1

De nieuwste versie van de Mijn Simpel-app is beschikbaar in de Apple Store en voor Android gebruikers in de Google Play Store. 

Wat is er nieuw?

De Mijn Simpel-app onthoudt voortaan je inloggegevens, de welkomstpagina past zich aan aan of je ingelogd bent of niet, je kunt makkelijker switchen tussen eventuele gekoppelde accounts en we hebben een instelling voor push-notificaties toegevoegd.

• Voortaan onthoudt de Mijn Simpel-app automatisch je inloggegevens vanaf de eerste keer dat je bent ingelogd. Je hoeft dus niet meer telkens opnieuw in te loggen. 
  • Afhankelijk van of je bent ingelogd of niet en of de app op de achtergrond draait, zie je voortaan een passende welkomstpagina; de inlog-pagina, de overzichtspagina of de laatst bezochte pagina. 
  • Als je gekoppelde accounts hebt, kun je voortaan via een nieuw tussenscherm eenvoudig kiezen uit de verschillende accounts. 
  • Je kunt je communicatievoorkeuren voor push-notificaties voortaan in de Mijn Simpel-app instellen.

De update wordt gefaseerd uitgerold bij gebruikers. Je ontvangt een pushnotificatie of je ziet bij het openen van de app dat de update beschikbaar is. Vervolgens kun je de app updaten en eenvoudig de verificatie van je telefoon regelen.

Meer lezen over de registratie van je telefoon aan de app? Op de pagina 'Registreer je telefoon' vind je de stap-voor-stap instructies. 

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.