Beantwoord

onbeperkt achteraf bij bestellen bij 250MB abonnement

  • 14 January 2019
  • 7 reacties
  • 954 Bekeken

dag
graag wil ik het onbeperkt bellen achteraf er toch bij nemen bij het abonnement 250MB wat we nu hebben.
we hebben het abonnement nu een 5 maanden.
op de site zie ik alleen dat ik een nieuw abonnement van 250MB kan afnemen met onbeperkt bellen er bij.

zie graag een oplossing
icon

Beste antwoord door Snowboard 15 January 2019, 10:48

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Astrid, is inmiddels gelukt🙂
Helaas niet als onderdeel van m'n reeds bestaande abonnement....
Blijkbaar part of the game 😥

groet,
Inge
Reputatie 6
Volgens mij werkt het zo.

Kijk even op Mijn Simpel (app), tabblad abonnement. Daar kun je de bundels wijzigen, onbeperkt bellen zou als optie €2.50 kosten. Een wijziging gaat in op dag 1 van de looptijd van je maandelijks abonnement.

Heb je dit gecontroleerd?
ja maar kan alleen abonnement verhogen en het er dan bij nemen niet zelfde MB's houden en alleen voor 2,50 onbeperkt bellen bij nemen
Reputatie 6
Dat kan kloppen, meteen het juiste abonnement kiezen is beter. De huidige eurokrakers voor bijvoorbeeld €10,- is erg gunstig.

Kijk ook even of verlengen mogelijk is of misschien heb je een dual-sim telefoon en is je huidige abonnement bijna opzegbaar en dat je dan kiest voor nu een nieuw (extra en daarna straks je huidige opzeggen) gunstig abonnement.
Reputatie 2
Badge +8
dag
graag wil ik het onbeperkt bellen achteraf er toch bij nemen bij het abonnement 250MB wat we nu hebben.
we hebben het abonnement nu een 5 maanden.
op de site zie ik alleen dat ik een nieuw abonnement van 250MB kan afnemen met onbeperkt bellen er bij.

zie graag een oplossing

Ik zie dat de bundelwijziging inmiddels is gelukt en je per de eerst volgende bundelperiode onbeperkt kan bellen! 👍🏼
Beste mensen,
Ik weet niet zeker of ik nog kan reageren op dit bericht, maar ik heb een vergelijkbaar "puntje" als Michael. Heb 2 maanden geleden een 250 MB 100 min. abonnement afgesloten, en wilde na 1 maand toch graag onbeperkt bellen er bij. Deze bundelwijziging kon ik gewoon uitvoeren via mijn simpel app. ik kreeg ook de bevestiging dat mijn bundel m.i.v. de volgende factuurperiode gewijzigd zou zijn.
Die nieuwe periode is inmiddels ingegaan (17 feb) maar mijn bundel is helaas niet gewijzigd. Ik heb nog steeds 100 min beltegoed. Zouden jullie dat voor me in orde kunnen maken?
Bedankt al vast!
Reputatie 2
Badge +8
Hi @IngeH,

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onbeperkt bellen! Via de community heb ik jammer genoeg geen inzage in je klantgegevens. Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, verzoek ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct voor je nagaan waarom je nog geen onbeperkt bellen in je bundels hebt zitten. Wil je laten weten of het is gelukt?

Groet, Astrid

Reageer