Beantwoord

plafond bereikt

  • 8 June 2021
  • 4 reacties
  • 496 Bekeken

hallo ik heb nog ruim 3800mb te gebruiken deze maand maar toch heb ik mijn plafond bereikt volgens simpel ik heb een abonnement van 7.50 euro en nog nooit een sms gehad over het bereiken van mijn plafond gr f v d kruijssen telf 06****

icon

Beste antwoord door Mila 9 June 2021, 09:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Plafond is ook voor belminuten, zijn  die misschien op?

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @FA van der kruijssen,

Welkom op onze Community!

Wegens privacy heb ik je telefoonnummer afgeschermd. Als je een melding krijgt dat je plafond bereikt is en je hebt nog voldoende MB's en belminuten, gaat het om kosten voor bellen/sms’en naar betaalde nummers (denk aan informatienummers/buitenland). Dit kan je gemakkelijk terugzien op je verbruiksspecificatie op de Mijn Simpel pagina. Je hoeft je echter geen zorgen te maken als je nog genoeg belminuten en MB's over hebt. De blokkade is dan alleen op buiten de bundelverbruik. 

Mocht je vooralsnog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

Groet,

Mila

Volgens mijn verbruiksspecificatie heb ik geen buitenbundelkosten gemaakt toch krijg ik een waarschuwing dat mijn plafond bijna is bereikt.

Hoe kan dat ?

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @pjjansen03,

Kan het zijn dat je een plafond hebt ingesteld op de abonnementskosten? In zulke gevallen ontvang je een automatisch bericht omdat het plafond ‘bereikt’ is doordat er geen buitenbundelkosten gemaakt kunnen worden.

Mocht dit niet het geval zijn, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we aan de  hand van je gegevens met je meekunnen kijken.

Groet,

Mila

Reageer