Beantwoord

Plafond instelkosten onbeschoft

  • 1 September 2019
  • 11 reacties
  • 1441 Bekeken

İk vind persoonlijk om iets instellen zoals plafond om ervoor elke maand,0.50 kosten tr betalen gewoon *** en onbeschoft van een provider dit soort geld bedrog moet gewoon stoppen !!

Kosten voor het gebruik van het Plafond

Het Plafond is gratis voor alle klanten die een abonnement besteld hebben vóór 8 augustus 2017. Voor klanten die op of na 8 augustus 2017 een abonnement hebben besteld geldt dat het gebruik van het Plafond €0,50 per maand kost, ongeacht hoe vaak of hoe lang je Plafond gedurende deze maand actief is. Je betaalt deze €0,50 alleen voor de maand(en) waarin het Plafond aan stond.
icon

Beste antwoord door Sanne 3 September 2019, 13:05

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi, welkom op de community!

Voor gebruik van het plafond wordt €0,50 per maand gerekend dat deze actief is (geweest). Het plafond is een extra optie.

Blijf je altijd netjes binnen de bundel, gebruik je sowieso heel weinig tegoed of hou je goed bij wanneer het tegoed bijna op is dan kan je ook zonder plafond.

Groetjes, Sanne

Ik vind het niks te maken hebben met netjes ,bij mijn andere provider was dit service 0:50 riekt in mijn ogen naar gemakkelijk geld binnenhalen

Waarom word het plafond niet gelijk ingesteld bij nieuw abonnement wist niet hoe het werkte keek alleen thuis met WiFi  nieuw abonnement 20 dagen geen mb gebruikt toen in eens ruim 800 mb gebruikt 50 euro plus abonnement .plus 25 euro abonnement duo na 20 dagen een jaar abonnement betaald.simpel verdiend toch pf ben ik zo dom.81 haar en mijn eerste abonnement dankjewel.

Reputatie 4
Badge +8

Hej,begrijpelijk dat dingen geld kosten. Aan de klant de keuze om wel of geen gebruik te maken van de service. Maar kunnen jullie dan wel even zorgen dat er duidelijk vermeld staat dat je betaald voor de service. Het is geen groot bedrag maar ik voel me wel beet genomen. Zeker als je daarna leest dat je bij het uitschakelen het bedrag alsnog moet betalen. Is wel een heel erg flauw marketing truckje. 

Hi @Pianshi,

Voordat je het Plafond kan inschakelen, verschijnt er een paars vak met een uitleg over de werking van het Plafond en alle voorwaarden die bij het Plafond horen. Hierbij staat ook aangegeven dat gebruik van het Plafond € 0,50 per factuurperiode kost ongeacht hoeveel dagen het Plafond actief is binnen die periode. Aan de hand van je feedback gaan we kijken of we dit op een andere manier moeten aangeven.

Groetjes,

Phil

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jan Rutten

Vervelend om te lezen dat je extra kosten hebt gemaakt. 

Wij hebben er bewust voor gekozen om het Plafond niet automatisch in te stellen op onze abonnementen. 
Niet elke klant wilt namelijk gebruik maken van het Plafond. Als klant kan je er zelf voor kiezen en of je het Plafond wilt instellen of niet. 

Uiteraard kan ik me voorstellen dat je best geschrokken bent van zo'n factuur. Om je verder te kunnen helpen wil ik je graag vragen om mij even een privé bericht te sturen en of contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kunnen wij iets voor je betekenen. 

Groet, Noor 
Simpel

Ik kom er net achter en vind het belachelijk. Als je voor het einde  van de lopende maand het plafond uit zet, dan zijn daar dan ook kosten aan verbonden? 

Reputatie 4
Badge +8

Ik kom er net achter en vind het belachelijk. Als je voor het einde  van de lopende maand het plafond uit zet, dan zijn daar dan ook kosten aan verbonden? 

Het onderhouden en verbeteren van het Plafond brengt kosten met zich mee, daarom vragen we daar een kleine vergoeding voor. Waar andere providers dergelijke extra opties doorberekenen in de vaste abonnementsprijs, hebben wij ervoor gekozen om dit los in rekening te brengen zodat enkel de klanten hiervoor betalen die het ook daadwerkelijk gebruiken in plaats van alle klanten.

Voor elke maand waarin je Plafond actief is geweest, betaal je € 0,50. Ook wanneer je het Plafond bijvoorbeeld halverwege de maand uitschakelt, je hebt immers gebruikgemaakt van deze extra optie.

Reputatie 3
Badge +7
Hoi, welkom op de community!

Voor gebruik van het plafond wordt €0,50 per maand gerekend dat deze actief is (geweest). Het plafond is een extra optie.

Blijf je altijd netjes binnen de bundel, gebruik je sowieso heel weinig tegoed of hou je goed bij wanneer het tegoed bijna op is dan kan je ook zonder plafond.

Groetjes, Sanne

Kosten voor het gebruik van het Plafond

Het Plafond is gratis voor alle klanten die een abonnement besteld hebben vóór 8 augustus 2017. Voor klanten die op of na 8 augustus 2017 een abonnement hebben besteld geldt dat het gebruik van het Plafond €0,50 per maand kost, ongeacht hoe vaak of hoe lang je Plafond gedurende deze maand actief is. Je betaalt deze €0,50 alleen voor de maand(en) waarin het Plafond aan stond.

 

Waar kan ik achterhalen of ik voor 8 augustus 2017 al een abonnement had? Ik zie alleen bij mijn abonnement wanneer het huidige is ingegaan en tot wanneer het loopt. Helder zou zijn geweest als er achter de aan/uit knop van het plafond zou staan wat deze service MIJ kost maw niets of 50 cent.

 

m v g

Ed

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @malhy2,

Dit is een begrijpelijk vraag.

Wanneer je je abonnement hebt verlengd in het verleden, zie je enkel de begindatum van de verlenging. In de bestelbevestiging van je contract, tref je de start van je abonnement terug.

Groetjes,

Mila 

 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Sietske,

Je vraag is in deze topic opgepakt. :grin:

Groetjes, Houssam

Hej,begrijpelijk dat dingen geld kosten. Aan de klant de keuze om wel of geen gebruik te maken van de service. Maar kunnen jullie dan wel even zorgen dat er duidelijk vermeld staat dat je betaald voor de service. Het is geen groot bedrag maar ik voel me wel beet genomen. Zeker als je daarna leest dat je bij het uitschakelen het bedrag alsnog moet betalen. Is wel een heel erg flauw marketing truckje. 

Reageer