Beantwoord

Simpel App 2e Abonoment zichtbaar maken ( alsmede op site ) !

  • 8 January 2019
  • 2 reacties
  • 2051 Bekeken

Is het mogelijk om het 2e abbo in de mijnsimpel app zichtbaar te krijgen.
Door de app ( en een eerder gelezen klacht hierover ) zit ik nu met kosten welke voorkomen hadden worden.
Dit vind ik niet erg netjes van Simpel...
Volgens mij hoef je geen raketgeleerde te zijn om dit als programmeur te koppelen.
De database gegevens zijn er , deze gegevens zijn dus allemaal in te lezen en te koppelen.
het is een Query op de database uitvoeren ..Dat gebeurt nu ook voor een Nummer, dit kan ook gewoon op een gebruiker. Vervolgens kies je een nummer en klaar .. kan gewoon met een dropdown.

Erg spijtig voor ons als gebruiker dat er natuurlijk kosten zijn gemaakt ... Win voor Simpel .. want een abbo voor 2,50 is ook te gek voor woorden natuurlijk.
Neemt niet weg dat er wel verwachtingen bestaan bij mensen.
Door het ontbreken van deze functionaliteit en het plots opdoemen van een rekening van 40,- is dit wel een rede om de boel nog eens opnieuw te evalueren.
icon

Beste antwoord door Youri 8 January 2019, 12:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Dank je wel voor je feedback. Het is nu inderdaad nog niet mogelijk om meerdere abonnementen met 1 account in de Mijn Simpel(-app) te beheren. Het klopt dat we deze wens van meerdere klanten hebben ontvangen. We zijn hier nu mee aan de slag gegaan en verwachten dat we na de zomer een mooie oplossing kunnen bieden.

Helaas is het niet zo makkelijk als je beschrijft in je bericht. Het samenvoegen van accounts, persoonsgegevens en abonnementen moet uiteraard zeer zorgvuldig gedaan worden. Deze verandering raakt vele systemen, websites en de apps. We willen een goede en stabiele functionaliteit bieden aan onze klanten. We vragen je daarom nog even geduld. Wanneer we weten dat we deze functionaliteit gaan lanceren, zal ik dat weergeven in dit topic.

Je kunt een Plafond instellen vanaf €10. Deze dienst kost 50 cent per maand, maar dan weet je zeker dat je niet verrast wordt met extra kosten. Ook kun je een MB-aanvuller kopen als je meer internet MB's nodig hebt in een specifieke periode. Neem s.v.p. nog even contact op met onze Klantenservice voor wat betreft de buitenbundelkosten. Als dit de eerste keer is dan kunnen we je mogelijk een coulance aanbieden.

Nog een tip: als je 2 abonnementen tegelijkertijd wilt volgen, kun je 1 abonnement in de app open hebben staan en 1 in de mobiele browser van je telefoon. Zo kun je dan switchen tussen de 2 accounts. Het is niet ideaal, maar wel een optie die wellicht een tijdelijke oplossing biedt.
youri,

Dank voor je snelle reactie. Ideaal is het idd niet.. echter kan ik niet vinden waar ik op de site kan wisselen van nummer .. ofwel abbo ...

Dat het niet zo 1.2.3. voor elkaar is , daar ben ik mij zeker van bewust .. ook de gpdr moet na geleefd worden, en zo wie zo wil je niet ook maar een kans op een lek hebben. Ik ben mij daar zeker van bewust.

Tot op heden heeft mij dit wel 35,- extra gekost .. en dat is erg zuur ... ik zie zo niet even een handige dropdown op de site waar ik kan wisselen tussen de telefoon nummers ... nu is de kans uiteraard aanwezif dat ik zelf er overheen kijk.
Ik verwacht dat meer gebruikers hier moeite mee hebben.
En een plafond in stellen is voor mij symptoom bestrijding, en daar houd ik niet van .. ik Wil als betaler ( dochters genieten het abbo ) hier een vinger in de pap hebben.
De kosten zijn gemaakt in de eerste maand van de jongste haar abbo.. ze moest dus zelf ook wennen. Zeer vervelend om buiten de vakantie tijd om ( want dan wil ik het nog wel toe staan zoals bij de oudste het geval was afgelopen zomer ) extra kosten te maken. zeker in de eerste maand.

Reageer