Beantwoord

Verlengingsaanbieding niet zo heel gunstig

• 5 april 2019
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Hallo, ik kreeg een aanbieding om mijn abonnement te verlengen. Wow, blij mee, 500 MB erbij.
Maar als ik het goed lees gaan er ook 250 belminuten af. Dat is een aanbieding waar ik niet blij van word. Dat moet beter kunnen. Toch?
icon

Beste antwoord door Snowboard 17 april 2019, 12:02

Volgens mij heeft Ilan het heel goed gelezen.
Je bent blij dat je een aanbod hebt gekregen alleen vallen op dit moment de details voor jou (nog) niet goed uit.

Ilan heeft, zoals ik, geen inzage in jouw gegevens en kan dan ook een suggestie doen.

Zolang jij niets wijzigt behoud je wat je hebt en wordt je abonnement maandelijks opzegbaar. Je bent zo vrij als een vogeltje.

Komt er een aanbod dat wel interessant is dan kun je kiezen voor een verlenging (moet niet) en heb je in feite weer een nieuw abonnement met een looptijd maar zonder de aansluitkosten.😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Volgens mij heeft Ilan het heel goed gelezen.
Je bent blij dat je een aanbod hebt gekregen alleen vallen op dit moment de details voor jou (nog) niet goed uit.

Ilan heeft, zoals ik, geen inzage in jouw gegevens en kan dan ook een suggestie doen.

Zolang jij niets wijzigt behoud je wat je hebt en wordt je abonnement maandelijks opzegbaar. Je bent zo vrij als een vogeltje.

Komt er een aanbod dat wel interessant is dan kun je kiezen voor een verlenging (moet niet) en heb je in feite weer een nieuw abonnement met een looptijd maar zonder de aansluitkosten.😉
Reputatie 2
Badge +7
Hallo,
Wat fijn dat je blij bent met onze aanbod!

Ik kan niet zien wat voor abonnement je op dit moment hebt. Je kunt verlengen naar een onbeperkt bellen abonnement met 4.5GB abonnement voor €10,00 per maand.
Mocht je huidige abonnement beter bij je passen dan zou ik het zo laten en je abonnement (nog) niet verlengen.

Groet,
Ilan
Hallo Ilan, dat heb je verkeerd gelezen, of het is gewoon de standaard aanhef. Ik ben dus niet blij, en voel me in de boot genomen..

Reageer