Beantwoord

Voorwaarden wanneer je je abonnement door laat lopen

  • 27 June 2019
  • 6 reacties
  • 1692 Bekeken

Ik wil graag weten of mijn abonnement met exact dezelfde voorwaarden doorloopt als in de eerste twee jaar. Ik krijg n.l. een aanbod om het abonnement te verlengen voor dezelfde kosten met de helft van de internet minuten, een vijfde van de belminuten en niet langer onbeperkte smsjes. Waarom zou IEMAND dat doen als je ook het huidige abonnement kan houden. Dus vandaar de vraag: blijft het abonnement exact hetzelfde als je niet verlengt??
icon

Beste antwoord door Snowboard 27 June 2019, 23:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi @palbeda ! Wanneer bij Simpel een contract af loopt, blijft het abonnement tegen dezelfde voorwaarden en tarieven doorlopen. Een abonnement wordt nooit zonder tegenbericht verandert door ons. Kan dit mogelijk ergens anders zijn geweest?
Hoi Sanne, wat fijn dat je nog eens bevestigt dat het abonnement gewoon doorloopt. Mijn vrouw had na aflopen opeens veel hogere kosten bij Simpel, maar waarschijnlijk is daar een andere verklaring voor zoals bellen/sms-en in het buitenland en een keer over de Internet bundel heengegaan. Ze is voor haar een gunstiger nieuw abonnement met jullie aangegaan.
Als het inderdaad zo werkt, prima! Ik.ken echter iemand die daarna bij Simpel stilzwijgend fors ging betalen omdat haar onbeperkt bellen was gestopt, "want dat was een aanbieding van twee jaar, dat zat niet in het abonnement". Heb de rekeningen gezien, geen broodje aap verhaal helaas. Ik blijf dus goed opletten, maar de huidige deal wil ik graag behouden...


Lijk me sterk.. heb hier gewoon weer 2 jaar zelfde abbo en geen gezeur..

Als het inderdaad zo werkt, prima! Ik.ken echter iemand die daarna bij Simpel stilzwijgend fors ging betalen omdat haar onbeperkt bellen was gestopt, "want dat was een aanbieding van twee jaar, dat zat niet in het abonnement". Heb de rekeningen gezien, geen broodje aap verhaal helaas. Ik blijf dus goed opletten, maar de huidige deal wil ik graag behouden...
Lijk me sterk.. heb hier gewoon weer 2 jaar zelfde abbo en geen gezeur..
Reputatie 6
Als je niks doet behoudt je wat je nu hebt maar je abonnement wordt na de einddatum maandelijks opzegbaar
Als het inderdaad zo werkt, prima! Ik.ken echter iemand die daarna bij Simpel stilzwijgend fors ging betalen omdat haar onbeperkt bellen was gestopt, "want dat was een aanbieding van twee jaar, dat zat niet in het abonnement". Heb de rekeningen gezien, geen broodje aap verhaal helaas. Ik blijf dus goed opletten, maar de huidige deal wil ik graag behouden...

Reageer