F.A.Q.

Waar kan ik een klacht indienen?

• 21 January 2019
  • 6 reacties
  • 1416 Bekeken
Waar kan ik een klacht indienen?
Reputatie 3
Badge +1
Mocht je onverhoopt een klacht hebben over ons product of dienstverlening vragen we je om deze zo uitgebreid mogelijk te beschrijven en bij ons te melden via het contactformulier. Hierdoor kunnen we leren om onze producten en diensten te verbeteren.
Wij doen ons uiterste best om binnen 5 werkdagen te reageren. Indien de klacht nader onderzoek vereist, dan hebben we maximaal 4 weken de tijd nodig om een goede reactie op je klacht te geven.

6 reacties

Nou ik heb je beantwoord net als de andere tig collega's ben benieuwd of er nu wel eens iets gebeurd.

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Edje1966,

Wat vervelend dat je klacht (nog) niet in behandeling is genomen. Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd om je verder te helpen.

Groet,

Mila

Hallo Lisa,

Dat heb ik gedaan maar zelfs een  officiële klacht kunnen jullie NIET beantwoorden laat staan verhelpen !!!!!!!!!!!!!!! Meer dan 10 jaar klant met 3 abonnementen en dan zo behandeld worden HET IS  ECHT SCHANDALIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Edje1966

Wat vervelend dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. 

Zou je het contactformulier willen invullen met jouw vraag/klacht? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. 

Alvast bedankt! 

Groet,

Lisa

Ook ik ben en wordt via de de chat niet geholpen en zelfs onbeschoft en totaal niet begripvol behandelt! We hebben al jaren 3 abonnementen maar zo SIMPEL is dat niet meer !!

Ik ben benieuwd 
Vandaag via het genoemde formulier een klacht ingediend
Dit na al enkele dagen contact gehad te hebben met aardige helpdeskmedewerkers die geen oplossing voor me hebben. 

Zal wel weer een langdurige zaak gaan worden.
Als het simpel was geweest, was het al lang opgelost geweest. SIMPEL toch?

Reageer