F.A.Q.

Waar kan ik een klacht indienen?

  • 21 January 2019
  • 12 reacties
  • 3018 Bekeken
Waar kan ik een klacht indienen?
  • Anonymous
  • 0 reacties
Mocht je onverhoopt een klacht hebben over ons product of dienstverlening vragen we je om deze zo uitgebreid mogelijk te beschrijven en bij ons te melden via het contactformulier. Hierdoor kunnen we leren om onze producten en diensten te verbeteren.
Wij doen ons uiterste best om binnen 5 werkdagen te reageren. Indien de klacht nader onderzoek vereist, dan hebben we maximaal 4 weken de tijd nodig om een goede reactie op je klacht te geven.

12 reacties

Beste Jasper, hulde dat je mij gebeld hebt, de rust hebt genomen het hele verhaal aan te horen, gezocht hebt naar oplossingen en met een iplossing bent gekomen waar ik heel blij mee ben en dankbaar voor ben.

 

Dit bevestigt dat de keuze die ik 100 jaar geleden (in figuurlijke zin) gemaakt heb voor mijn dierbaren, (7 stuks in totaal) de goede is geweest. En nog 100 jaar blijven we abonnee..…

 

Warme groet 

 

Anita Remmerswaal 

Reputatie 2
Badge +4

Beste @A. Remmerswaal,
Wederom bedankt voor je vriendelijke woorden!


Bij het vinden van een oplossing is communicatie erg belangrijk. Ik vind dat we dat allebei wel goed hebben aangepakt!

Zorg wel je wel voor een lekkere taart voor je gasten? ;)

Nogmaals bedankt voor de manier waarop we het gesprek gevoerd hebben en een warme groet terug!

 

Jasper

Simpel

Hallo Lisa,


Dat heb ik gedaan maar zelfs een  officiële klacht kunnen jullie NIET beantwoorden laat staan verhelpen !!!!!!!!!!!!!!! Meer dan 10 jaar klant met 3 abonnementen en dan zo behandeld worden HET IS  ECHT SCHANDALIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben benieuwd 
Vandaag via het genoemde formulier een klacht ingediend
Dit na al enkele dagen contact gehad te hebben met aardige helpdeskmedewerkers die geen oplossing voor me hebben. 

Zal wel weer een langdurige zaak gaan worden.
Als het simpel was geweest, was het al lang opgelost geweest. SIMPEL toch?

Op 21 juni heeft ons gezin 5.25 euro betaald voor de betalingsachterstand voor nummer 06*****550 met rekeningnummer NL 22 INGB *******598. Deze is gelinkt aan mijn andere nummer 06-*****038.

Op 11 juli is dus ten onrechte de simkaart van 06-*****550 geblokkeerd. Op 17 juli is ten onrechte dit contract beëindigd. Ten onrechte heb ik dus een bedrag van 79,59 betaald op 29 juli. Ten onrechte heb ik dus op 23 juli een nieuw contract afgesloten met nummer 06-*****862.

 

De medewerker aan de telefoon zegt dat ons gezin te laat wat met de betaling van 5.25 euro. Dit is niet waar.  Wij hebben dus gewoon recht op terugstorting van alle bedragen. 

 

Simpel zegt dat ik te laat betaald heb. Al 100 jaar (figuurlijk) betaal ik voor 4 personen automatisch. Nooit heb ik een betalingsachterstand gehad. Schandalig hoe ze mijn gezin behandelen. 

Reputatie 2
Badge +4

Beste @A. Remmerswaal, dat klinkt heel vervelend.

Aan de hand van de bovenstaande gegevens kan ik geen abonnementen vinden, dus ook niet erg diep op de stof in gaan. 

Wat goed is om te weten, is dat ALLE abonnement bij Simpel, volledig van elkaar los staan. Ook al heb je deze gekoppeld via Mijn Simpel, dan nog hebben ze niets met elkaar te maken.

Welk rekeningnummer er aan welk abonnement hangt is hierin ook geen factor. Ik nodig je daarom graag uit om telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we dit rustig met elkaar uit kunnen zoeken en eventueel op kunnen lossen. Wij zijn via 088 100 5757 bereikbaar.

Een fijne dag gewenst!

Jasper

Simpel

Ik ben overgestapt vanuit 7 jaar Ben waar ik 12 euro per maand betaalde omdat ik vond dat ik teveel betaalde voor wat ik gebruikte. Nou dacht ik bij Simpel is het goed geregeld een paar belminuten voor 2,50 was voldoende. 

Helaas was dat een foute inschatting zij schreven al een maand te vroeg een bedrag af voordat het abbonement zou starten. Vervolgens kreeg ik na precies 14 dagen een melding dat ik data verbruikt zou hebben en al 40 euro zou moeten betalen. De uitleg van de klantenservice was dat ik de apps de schuld moest geven en dat het aan de instellingen van mijn telefoon zou liggen. Dat terwijl ik gewoon thuis ben met een vaste internet aansluiting. Hun antwoord was dat mijn telefoon dan het sterkste signaal zou nemen. Wat grote onzin is want mijn mb data bij Ben was nooit op of gebruikt. Bovendien heeft iedereen aps op zijn telefoon. 

Nu heb ik geen vertrouwen meer en hierdoor sim geblokkeerd en meteen opgezegd direct en dat kon dus niet online. Ik moest daarvoor een formulier printen. 

Deze gestuurde brief kreeg ik netjes terug met adres onbekend. Ik heb er een foto van. Echt bizar. 

Ik wil zo snel mogelijk van deze provider af. Hoe krijg ik nu mijn mobiele nummer terug want ik ben niet bereikbaar echt niet ok dit. 

Reputatie 1
Badge +8

Hi @EEngelen81 

 

Wat jammer om te horen dat je hier om zou willen opzeggen!

 

Vanwege privacy regelingen is het voor ons niet mogelijk om exact in te zien waar je MB's aan verbruikt zijn. Wij mogen enkel bijhouden op welke momenten je verbruik begint en stopt en hoeveel daarbij verbruikt wordt.  

Wij raden daarom altijd aan om de instellingen van je telefoon te controleren. Wellicht dat je daar terug kan zien welke app(s) er qua verbruik uitspringt. Je kan ook apps zoals datatracker/datamanager downloaden om hier meer zicht in te krijgen. Je kan ook nakijken of wifi-assistentie/snelle netwerkwissel aanstaat op je toestel. Als dit het geval is, kan er stiekem gebruik worden gemaakt van je mobiele data wanneer je wifi verbinding zwak is.  

Overigens is het altijd mogelijk dat er een datasessie wordt opgestart indien je toestel aan staat. Er lopen allerlei processen op de achtergrond waar ook dataverbruik bij komt kijken. Hier hoef je niet per se iets voor te doen op het toestel. Om hoge buitenbundel kosten te voorkomen is het raadzaam om via Mijn Simpel een Plafond in te stellen.

 

Mocht je toch willen opzeggen, kan je contact opnemen met onze klantenservice.

 

Groet, Damien
Simpel

Ook ik ben en wordt via de de chat niet geholpen en zelfs onbeschoft en totaal niet begripvol behandelt! We hebben al jaren 3 abonnementen maar zo SIMPEL is dat niet meer !!

Hi @Edje1966

Wat vervelend dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. 

Zou je het contactformulier willen invullen met jouw vraag/klacht? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. 

Alvast bedankt! 

Groet,

Lisa

 

 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Edje1966,

Wat vervelend dat je klacht (nog) niet in behandeling is genomen. Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd om je verder te helpen.

Groet,

Mila

Nou ik heb je beantwoord net als de andere tig collega's ben benieuwd of er nu wel eens iets gebeurd.

Reageer