Beantwoord

Waarom kan ik geen mijn Simpel account aanmaken?

  • 9 May 2019
  • 3 reacties
  • 2455 Bekeken

Gisteren abonnement aangevraagd en geprobeerd een 'mijn Simpel' account aan te maken. Dit lukt niet.
Als ik wil inloggen dan krijg ik: Je gebruikersnaam wachtwoord combinatie klopt niet. Probeer het opnieuw.
Inloggegeven vergeten aangeklikt.Krijg melding Je hebt aangegeven dat je je inloggegevens bent vergeten. Dit klopt omdat er nog helemaal geen account is aangemaakt. Met het onderstaande formulier kan je een account aanmaken. Dan klik ik Account maken en krijg een mailtje met Maak nú een Mijn Simpel account aan. Als ik de link aanklik die hierin staat krijg ik een pagina om een account aan te maken. Als ik dat doe krijg ik de melding Er is al een account aangemaakt! Check je email

Ik krijg het dus niet voorelkaar om een account aan te maken. Meerdere keren geprobeerd. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door skvandijk 10 May 2019, 12:02

Bekijk origineel

3 reacties

Probleem opgelost via telefonisch contact met Simpel.
Reputatie 2
Badge +8
Hi skvandijk!

Welkom bij Simpel én welkom op onze community :)
Goed dat je even gebeld hebt om het op te lossen. Soms kom je dan in zo'n cirkel terecht en dan helpen we je graag. Heb je nog tips? We ben ook heel benieuwd hoe je het uiteindelijk opgelost hebt.

Heel veel plezier met je nieuwe abonnement!

Groetjes, Alexandra
Presies het zelfde probleem super iritant dit weet niet hoe ik het moet oplossen ?

Reageer