Beantwoord

Waarom krijg ik een andere verleng aanbod?

  • 31 October 2019
  • 8 reacties
  • 571 Bekeken

Mijn man en dochter hebben een andere aanbieding gehad, hun 2 maanden gratis, waarom krijg ik maar 1 maand

icon

Beste antwoord door Sanne 4 November 2019, 12:26

Bekijk origineel

8 reacties

Idem dito :

Nu wil ik het verlengen van mijn contract bevestigen;geven jullie ineens aan dat er maar 1 gratis in plaats van 2 gratis maanden abonnement gegeven wordt ! Dit zonder verdere kennisgeving !!!

 

Ja precies je mag toch wel verwachten dat Simpel met een reactie komt. En dan niet zo van de aanbiedingen veranderen per keer. Als ze hun klanten willen houden zullen ze toch beter hun best moeten doen en met een goede aanbieding moeten komen  

Hallo, mijn vraag sluit hierbij aan. In de aanbieding die ik per e-mail heb ontvangen om te verlengen bij een 2-jarig abonnement staat duidelijk dat je 2 maanden gratis krijgt. Klik ik echter op de link, dan kom je op een verleng pagina met maar 1 maand gratis. Over geldigheidsduur van deze aanbieding wordt in de e-mail niet gesproken, dus zou hier gewoon twee maanden moeten staan. Ik vind het niet kloppen en wat misleidend ook. Daarbij, vaste klanten slechts 1 maand gratis aanbieden t.o.v. nieuwe klanten, nogal karig of niet… :thinking:

Hallo, hier hetzelfde. Hebben jullie al reactie gehad ??

1 maand gratis is prima maar doe dan 5 GB voor vaste klanten en verlenging 

Jullie mogen om mij de sms tegoed dan wel weg laten want die wordt toch niet meer gebruikt 

Ja vind maar raar dat de een 2 maanden krijgt en de ander 1 maand, en fijn dat je ook een reactie krijgt van simpel zelf

 

Dit is wat ze dan zeggen :

Als je naar de site gaat zie je boven de actie van  €2.50 staan ´ Actie geldig t/m 30 november´.Het wordt bij elke aanbieding aangegeven.

—>

“Ja dat is daar nu zichtbaar ( over de nieuwe actie die jullie nu hebben ), maar dat gaven jullie eerder niet aan in / via de mail en of simpel app ! 
Waarom komt het , denkt u dan dat er meer mensen over klagen ? Vast niet om jullie dit duidelijk aangaven lijkt mij , toch ? “

 

“Het wordt bij elke aanbieding aangegeven.””

 

Reputatie 6

Ja vind maar raar dat de een 2 maanden krijgt en de ander 1 maand, en fijn dat je ook een reactie krijgt van simpel zelf

 

Hi Gosiena en msdeh.

 

Er zal best wel een reactie komen vanuit Simpel maar dat wordt na het weekend. 

 

Zelf heb ik ook al eens de vraag gesteld waarom Simpel duurder is geworden. Nooit een reactie teruggekregen op de community. ☹️

 

Reputatie 3
Badge +7

Hallo!

 

De actie met verlengen is enige tijd de eerste 2 maanden gratis geweest. Vanaf 29 oktober is het aanbod voor verlengen wat gewijzigd. Bij verlengen met een 2 jarig contract krijg je nu één maand gratis.


Groetjes, Sanne

Reageer