Beantwoord

Wat is hier aan de hand?

  • 11 maart 2019
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Badge
Hallo lezers,

Aangezien er geen klantenservice bestaat vraag ik dit aan jullie.

Ik heb een nieuw abbonement en alles werkte prima, maar nu....
Kan niet meer inloggen op mijnsimpel ,kan niet bellen, heb geen internet, maar zal er wel voor moeten betalen. Wat ik dus niet meer van plan ben.

Kan niet meer automatisch inloggen op mijnsimpel. Ben op de computer tablet en telefoon opeens uitgelogt en het wachtwoord is niet veranderd. Wachtwoord wijzigen kan niet door een technische storing......

Wat is dit voor gedoe? Als de problemen nu al beginnen kan ik dan mijn abbonement afzeggen?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Ilan 12 maart 2019, 16:15

Hallo,
Welkom op onze community en wat vervelend dat je problemen ondervind!

Wij hebben wel degelijk een klantenservice hoor 🙂 Je kan ons hier bereiken. Als je contact met ons opneemt kunnen we met je meekijken en je verder helpen.

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
kan **** niet eens de huisarts bellen. Dikke *** provider.
Reputatie 2
Badge +7
Hallo,
Welkom op onze community en wat vervelend dat je problemen ondervind!

Wij hebben wel degelijk een klantenservice hoor 🙂 Je kan ons hier bereiken. Als je contact met ons opneemt kunnen we met je meekijken en je verder helpen.

Groet,
Ilan
Reputatie 2
Badge +8
Hi @Onsdeefke,

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice? Ik hoor graag of je weer gebruik kan maken van onze diensten :)

Groet, Astrid

Reageer