News

Via Via Voordeel

  • 18 February 2020
  • 19 reacties
  • 5479 Bekeken
Via Via Voordeel
Reputatie 1
Badge +7

Ben je blij met je Simpel sim-only abonnement? En gun je je vrienden en familie hetzelfde geluk én €10 korting? Dan hebben we nu Via Via Voordeel voor je. Als een vriend via jou een abonnement bij Simpel neemt krijgen jullie allebei €10 korting op je abonnementskosten. Mooie deal toch?

 

Hoe werkt het precies

Per nieuwe klant die je aandraagt krijgen jullie allebei €10 korting op de abonnementskosten. Je kunt zoveel bekenden aandragen als je wil.

  1. Ga naar onze Via Via Voordeel pagina
  2. Vul het formulier in
  3. Deel de Via Via Voordeel-link met je vrienden
  4. Je vriend kiest een abonnement
  5. Jullie krijgen allebei €10 korting op de abonnementskosten

 


19 reacties

Ik heb net een “4 GB+ gratis onbeperkt bellen500 sms'jes” abonnement geactiveerd. Dit abonnement is tot stand gekomen via de “via via Voordeel” actie. Daarbij heeft mijn familie lid mij aangemeld en de beloofde € 10- korting toegestuurd gekregen al voor dat mijn abonnement actief was. Super!
ik heb echter de beloofde abonnementskorting van €10– (nog) niet verwerkt gezien in de mij toegestuurde factuur. Gaat dit nog gebeuren en zo ja wanneer?
Tevens een opmerking dat (ook vandaag nog) het “4 GB+ gratis onbeperkt bellen500 sms'jes” staat echter voor €10,- geadverteerd, maar ik schijn daar € 11,- voor te moeten betalen. Kan dit uitgelegd worden?
Ben super tevreden over de aanmelding op zich en de vlotte wijze waarop het van de ene provider naar Simpel is gegaan. 
Ronald Bitter

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @RonaldBitter 

De korting die je van het Via Via Voordeel krijgt, wordt verrekend op de eerste factuur nadat jouw abonnement actief is. Je ontvangt deze factuur wanneer jouw abonnement één maand actief is geweest. Je ziet, als de vergoeding toegekend is, deze al wel terug op de Mijn Simpel pagina bij het verbruik, tegoeden en verrekeningen.

De bundelprijs van de door jou genoemde bundel kan in twee situaties €11,00 bedragen. Dat kan wanneer je een bundelwijziging doet, daarbij liggen de bundelprijzen iets hoger, omdat er geen actietarief van toepassing is bij een bundelwijziging. Een andere optie is dat je een looptijd van een jaar selecteert, ook daarbij ligt de bundelprijs een euro hoger dan bij een tweejarig abonnement.

Groet, Sanne

Hallo Sanne,

Fijn dat je zo snel antwoord.

ik heb zo te zien op mijn bankafschrift mijn eerste factuur betaald op 23 september. Ik zie echter geen verrekening van de toegezegde € 10,- korting, maar dat zou dan na een maand alsnog gebeuren als ik het goed begrijp.   
 

Ik ben net abonnee, dus heb geen bundelwijzigingen gedaan. Dat ik  een abonnement heb van een jaar zou kunnen, maar dat is niet zover ik (bewust) weet. Waar kan ik de duur van mijn abonnement terug vinden?
 

Groet,

Ronald

 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @RonaldBitter,

De de duur van het abonnement staat in de bestelbevestiging die je vlak na het afronden van de bestelling hebt ontvangen. Tevens kan je de contractduur van het abonnement terugvinden in je Mijn Simpel account onder het tabblad ‘abonnement’, daar staat ‘Je 1 jarig/2 jarig sim only abonnement loopt van [datum] t/m [datum].’

Groetjes,

 

Phil
 

Phil,

Heel hartelijk dank. Duidelijk. Bedankt weer voor de heldere en vlote antwoord. 

Mijn vriend heeft via de “via via voordeel actie” een abonnement afgesloten. Nu heeft hij de simkaart al binnen.

Maar hij zit nog steeds te wachten op een berichtje dat zijn oude abonnement is opgezegd.

Tevens kan hij niet inloggen op de Mijn Simpel app?

Hoe kan dat?

Mvg Stefanie

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Stefanie ,

Voor het inloggen ontvang je na bestelling een email van ons. 

Wat betreft het opzeggen van het oude abonnement, wij sturen geen bevestiging van opzegging namens de oude provider. Wel bevestigen wij per e-mail op welke datum het nummer wordt overgezet. Wil je echt een bevestiging, dan kan je deze bij de oude provider opvragen.

Groet, Sanne

Er is (nog) geen mail verstuurd met de datum, wanneer het wordt overgezet..🤔

We hebben ook de spam al gecheckt. 

Aangezien hij nog steeds niets van zijn huidige provider heeft gehoord, en zijn abonnement gewoon nog doorloopt...

Begin september heeft een collega van mij gebruik gemaakt van de link Via Via Voordeel die ik hem had gestuurd. Zojuist heb ik de factuur van oktober ontvangen, maar ik zie het voordeel nog niet terug op de factuur. Hoe lang duurt zoiets normaliter? 

Reputatie 3
Badge +7

@Stefanie, is de verificatie met sms of klantnummer wel gelukt? Hebben jullie bericht gehad dat nummerbehoud is afgekeurd of dat er nog gegevens ontbreken? Als de verificatie is gelukt, ontvang je binnen enkele dagen bericht met de overstapdatum. 

 

@marcelkremer, is de bestelling via de link geplaatst, dan wordt de korting toegekend zodra de 14 dagen bedenktijd voorbij is. Je kan, als de korting is toegekend maar nog niet met een factuur verrekend, deze terugvinden op de Mijn Simpel pagina. Zie je de korting op zowel de factuur als op Mijn Simpel niet terug, neem dan even contact met ons op.

 

Groetjes, Sanne

Beste Diana,

 

Ik probeer nu al ruim een half uur om het formulier te vinden! Wordt steeds opnieuw doorgeleid naar de pagina waarin ik ‘hier’ het formulier in kan vullen. Niet dus. Ben niet erg blij met deze gang van zaken.

Hoor graag hoe ik gemakkelijk toegang tot het formulier kan krijgen. Alvast dank.

 

Met vriendelijke groet,

29nine

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @LTMvanDeutekom-simpel,

Dat klinkt nogal onhandig!

Net heb ik even gecheckt of het formulier naar behoren werkt en ik krijg alles te zien zoals het hoort en kan het digitale formulier invullen. Wellicht helpt het om je cookies te verwijderen en je cache te legen? Indien dat geen effect heeft raad ik je aan om een andere browser te proberen.

Groetjes,

Phil

Ik heb in november iemand aangemeld met via via voordeel, haar abonnement is sinds half december actief maar we hebben beide nog geen €10,00 ontvangen, klopt dat?

Groet, Marianne

Reputatie 2
Badge +8

Hi @M67.visser,

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat de korting niet is toegekend. 

Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze aan de hand van je gegevens het voor je kunnen nakijken. 

Groet,

Mila

Ik ben zelf met het via via voordeel klant geworden, maar heb de korting van 10 euro nog niet in mijn simpel account terug gezien. Wel zie ik er een die is toegekend toen ik iemand anders met via via aangemeld heb.

graag hoor ik hoe dit kan?

Hi @B.P.

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

Wat vervelend dat de korting niet in mindering is gebracht op je factuur. 
Zou je contact met ons op willen nemen? Aan de hand van je persoonsgegevens kunnen wij inzien of er via de link is besteld. 

Mocht dit zo zijn, dan wordt de korting uiteraard automatisch nog verrekend op je factuur. 

Groet, 

Lisa

Hallo Lisa,

zal ik zeker doen. Gezien het feit dat ik het wel per mail bevestigd heb gekregen zal het daar niet aan liggen. Zal ook even bij de andere partij navragen of zij het wel hebben gehad

 

Hoi,

Ik heb voor mijn dochter ook een abonnement afgesloten via een ViaVia link en nu wordt gezegd dat het niet goed is gegaan. De link is niet juist gebruikt. Ik zelf ben al klant en wist van het ViaVia voordeel af.

Ik heb nu 5 sim only abonnementen lopen en nu wordt gezegd dat het niet goed aangevraagd is en daarom jammer. mmm niet echt coulant als je begrijpt dat ik natuurlijk via een ViaVia voordeel een abonnement ga afsluiten.

Jammer dat het gelijk voor 2 jaar is, want ik wil graag naar een Vodofone Red Together abonnement die nog goedkoper is ook voor een gezin van 5 personen.
Mvg,

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @RB55vvBS,

Welkom op onze community!

Wat leuk om te lezen dat je vijf sim-only abonnementen bij Simpel hebt lopen. Het is begrijpelijk dat je vragen hebt omtrent het Via Via Voordeel. In deze topic legt mijn collega Phil uit, hoe dit in zijn werk gaat. 

Groet,

Mila

Reageer