Beantwoord

Klant worden

  • 4 September 2020
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Ik wil heel graag met 3 telefoons (die van mij en mijn kinderen) overstappen naar Simpel. Alleen dat gaat mij niet lukken als ik eerst voor 3 abonnementen een vooruitbetaling van € 30,- per abonnement moet gaan doen. Daarna heb ik nog eens 14 dagen bedenktijd en pas dán mag ik administratiekosten terug gaan vragen. En ik moét alle abonnementen op 1 dag afsluiten (én via ideal ) vooruitbetalen, anders moet ik 3x administratiekosten gaan betalen. Ik vind het overstappen op deze manier niet aantrekkelijk. 

icon

Beste antwoord door Houscouss 7 September 2020, 15:10

Bekijk origineel

3 reacties

ik heb precies dezelfde vraag. ik wil best meerdere abo's van mijn kinderen en mijn partner porteren naar Simpel en toevoegen aan mijn huidige account alleen is het op deze manier niet interessant en ingewikkeld. 

SIMPEL → HELP!!

 

Reputatie 6
Badge +9

Misschien kunt u via de klantenservice iets regelen....mijn ervaring is dat voor elk nieuw abonnement eenmalig 20 euro aansluitkosten in rekening wordt gebracht....Ik heb er zelf 2 . Dit is bij elke provider zo

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @B73 & @rh.samen,

Allereerst welkom op onze Community!

Wat Karin aangeeft klopt inderdaad, voor ieder nieuw abonnement zijn er eenmalige aansluitkosten van €20. Echter wil ik er wel bij toevoegen dat we op het moment een Via Via Voordeel-actie hebben lopen. 

@B73, in jouw geval kan je dan het eerste abonnement bestellen naar wens en de eerste betaling hiervoor doen. Dan kan je zelf op een later gewenste tijdstip de overige nummers oversluiten met Via Via Voordeel op je eerst bestelde abonnement. Op die manier verspreid je de te maken kosten naar eigen inbreng.

@rh.samen, voor jouw geldt omdat je reeds een bestaand abonnement hebt dat je direct je gegevens kan invullen en je eigen voordeel-link kan aanmaken. Via je persoonlijke link kan er een nieuw abonnement worden besteld waarmee er een €10je korting wordt verdiend op jouw abonnement en het nieuwe abonnement. Zo kunnen er dus via de link meerdere abonnementen worden besteld, door jezelf of door vrienden/familie/kennissen.

Groetjes,

Houssam

Reageer