Beantwoord

Nummerbehoud met verlopen abonnement hoe werkt dat?

  • 22 January 2020
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Ik heb net een abonnement bij jullie aangevraagd met nummerbehoud van mijn oude nummer, maar het abonnement van mijn oude nummer is al verlopen, dus ik kan de bevestigings-sms van jullie niet ontvangen. Hoe moet ik nu verder om alsnog mijn oude nummer te behouden?

icon

Beste antwoord door Joachiem 23 January 2020, 11:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Als dat maar goed gaat… Normaal moeten de einddatum van je oude, en de begindatum van het nieuwe contract, naadloos op elkaar aansluiten. Als er een gat tussen zit, komt het nummer in een soort “reserverings-pool” van nummers en wordt na enkele maanden of jaren weer vrijgegeven.

Ik denk dat Simpel hier weinig kan doen, maar dat je bij je oude provider moet zijn om te kijken of je je oude nummer nog enige tijd kunt laten doorgaan, totdat Simpel dit kan overnemen.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @alexvkeeken  

thanks voor je bericht op de Community, leuk. Mocht het oude abonnement al verlopen zijn dan raad ik je aan op op deze (https://simpel.porteren.nl/nl/klantnummer/) link je telefoonnummer en klantnummer in te voeren zodat je verzoek door kan worden gezet naar de Nummerbehoud afdeling.

Groetjes Joachiem

Dankjewel!

Reageer