Beantwoord

Nummerbehoud op actief nummer na opzegtermijn

  • 19 July 2019
  • 1 reactie
  • 445 Bekeken

Badge
Ik heb nu nog een Youfone abonnement (zonder data) die bijna afloopt. Als ik nu een Simpel abonnement koop (met data) wil ik graag mijn oude nummer behouden. Vanwege de één maand durende opzegtermijn van Youfone kan ik pas vanaf 19-08-2019 mijn Simpel abonnement gebruiken terwijl ik mijn Simpel abonnement al eerder nodig heb.

Ik vroeg mij af of het volgende mogelijk is:
Ik koop een abonnement bij Simpel terwijl ik er ook nog één heb bij Youfone.
Dan heb ik dus data (Simpel abonnement) en mijn huidige nummer (Youfone abonnement).
Ik zou dan later mijn Youfone abonnement willen opzeggen en mijn nummer meenemen naar mijn Simpel abonnement, dan zou ik dus een Simpel abonnement moeten hebben waarbij ik later mijn nummer kan veranderen.



Is het mogelijk om een Simpel abonnement te kopen met een nieuw nummer en een maand later mijn huidige nummer te vervangen met het nummer dat ik van Simpel krijg?
icon

Beste antwoord door Ilan 22 July 2019, 10:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hi Hans,

Wat leuk dat je een abonnement bij Simpel wilt aanschaffen! Je bent van harte welkom!!

Wanneer je nummerbehoud wilt aanvragen dan dient dit bij het aansluiten van je abonnement te gebeuren.
Het is niet mogelijk om je nummer op een later tijdstip, als je nieuwe abonnement al actief is, te behouden.

Een hele fijne dag toegewenst.

Groet,
Ilan

Reageer