Beantwoord

overgaan van een zakelijk abonnement van KPN naar Simpel

  • 11 February 2019
  • 1 reactie
  • 412 Bekeken

Badge
Ik probeerde zojuist via internet een SIM-only abonnement af te sluiten met automatische overgang van mijn zakelijke KPN abonnement naar Simpel met nummerbehoud.

Ik heb daar volgens het invulscherm een klantnummer nodig van Simpel.
Hoe kom ik aan een klantnummer...?
icon

Beste antwoord door Ilan 12 February 2019, 17:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Lex,

Wat leuk dat je overstapt naar Simpel!

Het klantnummer wat wij voor nummerbehoud van je vragen is het klantnummer van de verlatende provider, in dit geval van KPN.
Omdat je een zakelijke nummer hebt hebben wij het klantnummer nodig om je overstap mogelijk te maken.
Je klantnummer vind je op je KPN factuur of kan je opvragen bij de KPN helpdesk.

Alvast welkom en veel plezier met je nieuwe Abonnement.

Groet,
Ilan

Reageer