Beantwoord

Overstappen met nieuw nummer

Hallo,

Ik wil overstappen van provider, maar ik wil wel een nieuw nummer. Mijn vraag is of dan ook alles voor de rest wordt geregeld en dat ik niet mijn andere abonnement moet opzeggen zodat ik dubbel betaal? Of moet ik dat wel zelf regelen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Astrid 30 januari 2019, 08:49

Snowboard schreef:

Er bestaan 2 vormen van overstappen.
1. Overstappen met Nummerbehoud.
De nieuwe provider regelt alles.
2. Overstappen zonder nummerbehoud, nieuw nummer.

Jouw vraag.
Jij moet je abonnement opzeggen, controleer de eventuele einddatum en opzegtermijn bij je huidige provider en vraag naar het resterende bedrag dat je nog schuldig bent aan abonnementskosten.

Wat leuk dat je Simpel klant wilt worden @bsnackey !
Als je een abonnement besteld met een nieuw nummer gaat je abonnement bij Simpel direct in. Controleer daarom goed wat de einddatum van je huidige contract is.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9

Jouw vraag.
Jij moet je abonnement opzeggen, controleer de eventuele einddatum en opzegtermijn bij je huidige provider en vraag naar het resterende bedrag dat je nog schuldig bent aan abonnementskosten.
Reputatie 1
Badge +8
Snowboard schreef:

Jouw vraag.

Wat leuk dat je Simpel klant wilt worden @bsnackey !
Als je een abonnement besteld met een nieuw nummer gaat je abonnement bij Simpel direct in. Controleer daarom goed wat de einddatum van je huidige contract is.

Reageer