Beantwoord

Overstappen naar Simpel voor einde huidige abonnement

  • 28 June 2019
  • 3 reacties
  • 613 Bekeken

Mijn huidige abonnement loopt nog tot 11 okt. Ik wil graag op korte termijn overstappen naar Simpel en accepteer de boete van de huidige provider.
Op welke termijn kan dit geregeld worden(binnen 1 week?) en hoe gaat dat in zijn werk?
icon

Beste antwoord door Joachiem 1 July 2019, 16:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Hans,

Wat leuk dat je op korte termijn wil overstappen naar Simpel!

Als je abonnement bij de andere provider nog 100 dagen loopt zou je alvast een abonnement kunnen bestellen bij Simpel en gebruik kunnen maken van de huidige actie. Je kiest bij bestellen voor nummerbehoud en vult daar het over te nemen nummer in waarna je na een verificatie op de hoogte gebracht wordt wanneer je nummer exact overgenomen kan worden.

Veel plezier en stel gerust nog een vraag!

Groetjes Joachiem
Ander abonnement loopt nog ca. 100 dagen. Dus de vraag is of ik (met nummerbehoud en betaling van boete) binnen 1 week overstappen naar Simpel?
Reputatie 1
Badge +8
Dat hangt er van af wanneer Simpel je nummer kan overnemen. Je kunt voor nummerbehoud kiezen als je abonnement bij je huidige provider over maximaal 120 dagen afloopt. Als je kan regelen dat het contract bij je huidige provider over korter dan 120 dagen afloopt dan kun je nummerbehoud aanvragen bij Simpel.

Reageer